Oke, ik zit dus met een probleem.
ik heb gisteren een laptop opgehaald, bij de dealer, mooi allemaal goed gegaan enzo, nu wilde ik gelijk mijn draadloze netwerk kaart, invoeren bij ons Acces Point, om er vervolgens mee te kunnen draadloos internetten. ik heb het over een Linksys 2.4 Ghz Model: Wap11
WIFI: RTL 8180
nu hebben we hem ingevoerd, bij het accespoint, en kon ik dus online. heel leuk, maar het leek erop, dat mijn laptop stoorde op het hele netwerk. Steeds wanneer ik online kwam, werden de andere laptops eraf gegooit (die van mijn moeder & Broer). Hun gingen online, en mijn verbinding was weer weg. Kortom, erg vervelend. Nu heb ik deze kaart opnieuw geïnstalleerd. met de bijgeleverde software. voor nieuwere versies gekeken, maar ik had de meest recente al. nu, na alles opnieuw te hebben geïnstalleerd, ziet hij mijn hele netwerk niet meer
ik krijg allemaal gekke namen, met bijvoorbeelde allemaal balkjes. [][]-_[] zulke dingen. Terwijl ik gisteren echt online was. Ik met windows (xp btw) blijven zoeken, wantja, dat accespoint staat toch echt hier op de kast. nja, hij vond hem dan. dus ik denk verbinding maken, met goede hoop natuurlijk
nu ging hij zeuren, om het volgende:
weten jullie nog iets, waar het aan kan liggen? voor vragen over de verbindingen en settings, kunnen jullie altijd hier nog ff vragen natuurlijk, bedankt anyway!
ik heb gisteren een laptop opgehaald, bij de dealer, mooi allemaal goed gegaan enzo, nu wilde ik gelijk mijn draadloze netwerk kaart, invoeren bij ons Acces Point, om er vervolgens mee te kunnen draadloos internetten. ik heb het over een Linksys 2.4 Ghz Model: Wap11
WIFI: RTL 8180
nu hebben we hem ingevoerd, bij het accespoint, en kon ik dus online. heel leuk, maar het leek erop, dat mijn laptop stoorde op het hele netwerk. Steeds wanneer ik online kwam, werden de andere laptops eraf gegooit (die van mijn moeder & Broer). Hun gingen online, en mijn verbinding was weer weg. Kortom, erg vervelend. Nu heb ik deze kaart opnieuw geïnstalleerd. met de bijgeleverde software. voor nieuwere versies gekeken, maar ik had de meest recente al. nu, na alles opnieuw te hebben geïnstalleerd, ziet hij mijn hele netwerk niet meer
die WENETWERK moet ik dus hebben, maar wanneer ik die wil verbinden, zegt hij dat dat netwerk niet is beveiligd omdat er verificatie of gegevenscodering wordt gebruikt. WEP wordt er ook genoemd. nja ik aanvinken dat ik toch wil verbinden, en dan doet hij niets, dan gaat hij weer verder zoeken met netwerken zoeken, maar hij verbindt nietDe volgende draadloze netwerken zijn beschikb aar. Selecteer een Draadloos netwerk, in de lijst en klik op Verbinding maken als u verbinding met dat netwerk wilt maken.
-------lijst met beschikbare draadloze netwerken---------
[][][][][][][][][][]
WENETWERK
-------lijst met beschikbare draadloze netwerken---------
weten jullie nog iets, waar het aan kan liggen? voor vragen over de verbindingen en settings, kunnen jullie altijd hier nog ff vragen natuurlijk, bedankt anyway!