Onder Windows 2000 Professional (SP1) presteert m'n systeem in 3DMark 2000, veel slechter dan in Windows Me. Het grootste verschil zit bij de High Polygon Count test. Als ik bij de systeem eigenschappen van Windows 2k ga kijken dan staat er bij m'n video kaart PCI slot, ipv AGP. Moet ik een of andere driver installeren waardoor AGP aangeschakeld wordt, ofzo:??
Vertel ons dan eerst eens wat voor systeem je hebt
Dat kan wel eens helpen...
Moederbord, videokaart, dat soort dingen.
Moederbord, videokaart, dat soort dingen.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Dat klopt... instaleer direct-x 8... dit is voor win2k erg belangerijk(de high polycount)... inwin98/me is directx 8 niet zo heel goed.... in win2k juist wel
dit is 'em:
Asus CUSL2@165
P3800eb@990
2x128mb Infineon@125 2-2-2
Leadtek Winfast GF2MX DH Pro@220/210
Asus CUSL2@165
P3800eb@990
2x128mb Infineon@125 2-2-2
Leadtek Winfast GF2MX DH Pro@220/210
De 7.27 drivers van NVidia hebben een bug: wanneer je in je additional properties loopt te tweaken dan start hij spontaan op wanneer je op de taskbar utility tabblad klikt
.
Daarom had ik dit nog niet uitgeprobeerd, op dat tabblad staat namelijk ook een verwijzing naar een progje wat de settings van m'n video-out/2de monitor regelt.
Daarom had ik dit nog niet uitgeprobeerd, op dat tabblad staat namelijk ook een verwijzing naar een progje wat de settings van m'n video-out/2de monitor regelt.
Kep toevallig ook een CUSL2 en een MX 
Dat van die PCI-bus is normaal; staat hier ook.
Dat van die PCI-bus is normaal; staat hier ook.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Pagina: 1