Hallo,
Voor een site heb ik een foto-upload script gemaakt. Die fotos zet ik in een map en de bestandsnaam in de database.
Dan krijg ik eens lijstje met de foto's met daarvoor een selectie knopje. Waarvan de name="id" en de value de bijbehorende id van die foto.
Als ik nu meerdere fotos wil verwijderen lukt dat niet aangezien ik dan in de url bijv. krijg.
delete.php?id=1&id=4&id=8
Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen zodat ik wel meerdere fotos tegelijk kan deleten?
dit is trouwens de code:
avast bedankt,
groetjes!
Voor een site heb ik een foto-upload script gemaakt. Die fotos zet ik in een map en de bestandsnaam in de database.
Dan krijg ik eens lijstje met de foto's met daarvoor een selectie knopje. Waarvan de name="id" en de value de bijbehorende id van die foto.
Als ik nu meerdere fotos wil verwijderen lukt dat niet aangezien ik dan in de url bijv. krijg.
delete.php?id=1&id=4&id=8
Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen zodat ik wel meerdere fotos tegelijk kan deleten?
dit is trouwens de code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <? $pagID = $_REQUEST["id"]; $qry = "SELECT id, url, date, size FROM images ORDER BY date"; $result3 = mysql_query($qry) or die("Verbinding mislukt."); while ($row3 = mysql_fetch_array($result3)) { $id = $row3["id"]; $url = $row3["url"]; $size = $row3["size"]; $date = stripslashes($row3["date"]); ?> <tr bgcolor="#ffffff"> <td class="site_sub_page_name"><input type="checkbox" name="id" value="<?=$id?>"></td> <td><span class="site_sub_page_name"><a href="images.php?id=<?=$id?>"><?=$url?></a></span></td> <td><span class="site_sub_page_name"><?=$date?></span></td> <td><span class="site_sub_page_name"><?=$size?></span></td> </tr> <? } ?> |
avast bedankt,
groetjes!