Toon posts:

win98 pc cracht na lezen cd

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen

ik heb hier een pc staan met windows 98
en op het mometn dat ik er een cd instop om te lezen
krijgt een bluescreen met

Uitzondering OE opgetreden ...... in VXD
ik heb de drivers van de cd-rom drive al verwijdert gehad zodat hij zich zelf opnieuw installeerde
het erover installeren van windows 98 helpt ook niet

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen hier helaas weinig mee. Post eens de specificaties van de PC? Hoe ziet de schijfconfiguratie eruit? (posities/kabels) Wat voor een foutmelding krijg je exact? Gebeurt dat bij alle CDROM's? Heb je de CDROM op een andere positie geprobeerd? En in een andere PC? Etcetera. Zomaar wat logische dingen die bij me opkomen om het probleem verder te uitsluiten. De FAQ van dit subforum kan je hierbij helpen, kijk aldaar onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed".

Dát wordt hier op GoT wel van je verwacht. Inzet, zelfwerkzaamheid en duidelijkheid. Als je denkt dat het aan de hardware ligt (waarom post je het anders hier in OM ;) ), ga dan ook op dat gebied troubleshooten. We kunnen helaas niet uit de topicstart opmaken of je dat überhaupt ook maar hebt gedaan.

Ik zou zeggen, klik terug naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en neem dan met name het forumgedrag gedeelte door. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 04-08-2004 14:16 ]

Dit topic is gesloten.