Misschien ben ik de enige die het handig lijkt, ik hou namelijk niet zo van bookmarks. Ik tik bijna altijd de URL gewoon in. Bij GoT is het onhandig als je snel naar een bepaald forum wilt gaan, bv: Stuffis Generalis. Dan moet je eerst lang scrollen en zoeken totdat je de link ziet. Wat ik graag zou zien is dat je het gewoon kunt intikken, en je dus direct in de juiste subcategorie zit. Dat is erg handig als je snel even wilt kijken of er iets nieuws is. Dus bv:
got.tweakers.net/games
of
got.tweakers.net/stuff
of
got.tweakers.net/nieuws
(in de URL balk; NB dat aanvullen in IE/Firefox gebruik ik nooit, ik wil niet klikken, maar gewoon snel typen om ergens te kunnen zijn).
Ik moet nu dus eerst got.tweakers.net intikken; wachten; naar de muis grijpen; naar beneden scrollen; subcategorie aanklikken; wachten. Dat is onhandig: Waarom niet gelijk als ik got.tweakers.net intik daarachter de subcategorie kunnen intikken als ik toch al daar aan het tikken ben.
got.tweakers.net/games
of
got.tweakers.net/stuff
of
got.tweakers.net/nieuws
(in de URL balk; NB dat aanvullen in IE/Firefox gebruik ik nooit, ik wil niet klikken, maar gewoon snel typen om ergens te kunnen zijn).
Ik moet nu dus eerst got.tweakers.net intikken; wachten; naar de muis grijpen; naar beneden scrollen; subcategorie aanklikken; wachten. Dat is onhandig: Waarom niet gelijk als ik got.tweakers.net intik daarachter de subcategorie kunnen intikken als ik toch al daar aan het tikken ben.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 13:57 ]