Mensen, wie helpt me nou even uit het verwarrende? Heeft dat stuur uit de topic-titel nou wél KLEPJES om mee te schakelen, of zijn dat KNOPJES achter op het stuurwiel zelf? Ik mailen met zo'n leverancier om dat te vragen, krijg ik dit:
Maar dan vraag ik het dus maar aan jullie, heeft dat stuur nou KLEPJES of KNOPJES? Ik moet namelijk echt KLEPJES hebben. Bvd maar weer
[EDIT]Heel misschien kan iemand zelfs wel een digi-pic van de achterkant van zo'n stuur ff posten? Is ook niet te vinden op i-net namelijk, plus dat er verschillende plaatjes zijn, ik kom er niet meer uit.
Nou jaaaa! Wil je nou zo'n ding verkopen of niet, denk ik dan!quote: MailtjeOm heel eerlijk te zijn, heb ik hem nooit uit de doos gehad, aangezien wij de doos niet openmaken als wij hem verzenden. Ik kan het dus helaas niet met 100% zekerheid zeggen.
Maar dan vraag ik het dus maar aan jullie, heeft dat stuur nou KLEPJES of KNOPJES? Ik moet namelijk echt KLEPJES hebben. Bvd maar weer
[EDIT]Heel misschien kan iemand zelfs wel een digi-pic van de achterkant van zo'n stuur ff posten? Is ook niet te vinden op i-net namelijk, plus dat er verschillende plaatjes zijn, ik kom er niet meer uit.
[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 04-08-2004 13:46 ]