Logitech WingMan Formula Force GP - schakelklepjes?

Pagina: 1
Acties:

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 09:21

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Mensen, wie helpt me nou even uit het verwarrende? Heeft dat stuur uit de topic-titel nou wél KLEPJES om mee te schakelen, of zijn dat KNOPJES achter op het stuurwiel zelf? Ik mailen met zo'n leverancier om dat te vragen, krijg ik dit:
quote: Mailtje
Om heel eerlijk te zijn, heb ik hem nooit uit de doos gehad, aangezien wij de doos niet openmaken als wij hem verzenden. Ik kan het dus helaas niet met 100% zekerheid zeggen.
Nou jaaaa! Wil je nou zo'n ding verkopen of niet, denk ik dan! 8)7
Maar dan vraag ik het dus maar aan jullie, heeft dat stuur nou KLEPJES of KNOPJES? Ik moet namelijk echt KLEPJES hebben. Bvd maar weer :)

[EDIT]Heel misschien kan iemand zelfs wel een digi-pic van de achterkant van zo'n stuur ff posten? Is ook niet te vinden op i-net namelijk, plus dat er verschillende plaatjes zijn, ik kom er niet meer uit.

[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 04-08-2004 13:46 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-05 08:58

Piggen

Lekker bakkie

Er zitten knopjes op, geen "gear paddles"

Uit een review:
The shift paddles are conveniently placed, and, being digital buttons, are quite responsive

• breinonline
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Er zitten 4 programmeerbare knoppen op de voorkant van het stuur. Verder zitten er uiteraard twee pedalen bij.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
breinonline schreef op 04 augustus 2004 @ 14:26:
Er zitten 4 programmeerbare knoppen op de voorkant van het stuur. Verder zitten er uiteraard twee pedalen bij.
Dus die dingen wat ik in dit plaatje groen heb omcirkeld zijn géén klepjes?
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/_azzkickah/logi_ff.JPG

Zucht...

• breinonline
  • Nu online

breinonline

Nee, dat zijn de schroeven (plastic) om hem om de tafel heen te klemmen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Ik las vandaag ergens dat dit stuur lawaai maakt met de FF ? Is dat zo? Misschien iemand hier die wat van z'n eigen ervaringen kan vertellen met dit stuurtje? Zou wel fijn zijn... :) :>

[EDIT]Misschien kan een modje de topic titel wel veranderen in "Logitech WingMan Formula Force GP - ervaringen?"

[ Voor 25% gewijzigd door AzzKickah op 04-08-2004 19:06 ]

• breinonline
  • Nu online

breinonline

Ik heb geen ervaring met andere sturen, maar dezej maakt wel geluid. Echt storend vind ik het persoonlijk niet. Je hoort het trillen, aangezien de trillingen niet de tafel ingeleid worden. Na verloop van tijd zullen ook de plastic schroeven/klemmen lostrillen, maar af en toe aandraaien lijkt mij niet zo'n bezwaar.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-05 23:47

E-Vix

Nu met sneeuw!

Afbeeldingslocatie: http://www.hwluxx.de/christoph/images/logitechff/wippen.jpgKlik voor grotere versie!

Het zijn dus knoppen... 1 minuut zoekwerk met google leverde deze foto al op...
Er staan nog veel meer foto's op de site. Kijk zelf maar http://www.hardwareluxx.d...et_topic&f=8&t=000003&p=2

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
E-Vix schreef op 04 augustus 2004 @ 19:41:
[afbeelding]Klik voor grotere versie!

Het zijn dus knoppen... 1 minuut zoekwerk met google leverde deze foto al op...
Er staan nog veel meer foto's op de site. Kijk zelf maar http://www.hardwareluxx.d...et_topic&f=8&t=000003&p=2
ben je beter in zoeken dan mij, want ik echt gezocht op plaatjes van de achterkant van dat ding. Maar bedankt!! :D

• breinonline
  • Nu online

breinonline

:X dat stuur staat al een 3 maanden in de winkel bij ons... en nooit gezien!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
breinonline schreef op 05 augustus 2004 @ 07:30:
:X dat stuur staat al een 3 maanden in de winkel bij ons... en nooit gezien!
Wat niet? Die schakel-klepjes/knopjes?

• breinonline
  • Nu online

breinonline

De klepjes, de knoppen op het stuur uiteraard wel :)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Nou ik heb 'm met geluk morgen, anders maandag of dinsdag :) Dan poot ik hier mijn eigen ervaringen wel neer als ik een paar uurtjes gereden heb :) whaaa kan niet wachten :D

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 05-08-2004 14:02 ]

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik heb zelf dat stuur maar dan in het geel, das zonder Force feedback (wat achteraf wel jammer is)
maar bealt heel erg goed, de pedalen zijn ook heel relaxt

iRacing Profiel

Pagina: 1