Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
misschien in een ander pci slot ivm shared irq's ?
of andere drivers
En leen anders is van iemand anders een wlan kaartje van het zelfde of een ander merk en ga daar is mee testen.
Je kan natuurlijk ook gewoon terug gaan met het kaartje.
of andere drivers
En leen anders is van iemand anders een wlan kaartje van het zelfde of een ander merk en ga daar is mee testen.
Je kan natuurlijk ook gewoon terug gaan met het kaartje.
Ander PCI slot heb ik ook geprobeer (3 stuks) en in een andere PC werkt het kaartje prima.
Darvoor heb ik een USB Wlan ding van sitecom gebruikt en dat werkte ook prima.
Darvoor heb ik een USB Wlan ding van sitecom gebruikt en dat werkte ook prima.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
en heb je al andere drivers geprobeerd en in windows xp uitzetten dat ie automitsche wireless netwerk gaat zoeken.
ik heb de boxed drivers en de laatste van de website geprobeerd.InfoTracer schreef op 04 augustus 2004 @ 14:14:
en heb je al andere drivers geprobeerd en in windows xp uitzetten dat ie automitsche wireless netwerk gaat zoeken.
Ik ben nog maar één keer in staat geweest om in de wireless config te komen omdat ie meestal vastloopt op het moment dat de drivers de kaart activeren.
De eerste keer na het installeren kun je soms nog wat doen. Als ie dan eenmaal vastloopt kun je windows niet meer starten tenzij ik de kaart er weer uit haal.
je kan in het control panel bij administrator tools en dan bij services kan je wireless zero configaration uitzetten ookal als je geen wlan kaart er in heb zitten staat standaard altijd aan
Had ik al geprobeerd.InfoTracer schreef op 05 augustus 2004 @ 00:58:
je kan in het control panel bij administrator tools en dan bij services kan je wireless zero configaration uitzetten ookal als je geen wlan kaart er in heb zitten staat standaard altijd aan
Het ligt ook niet aan de wireless instellingen. Het probleem is dat de kaart zelf het systeem omver trekt.
Denk eerder aan een driver / via chipset probleem oid.
yep denk dat het gewoon een hardware probleem is. dan kan je het best gewoon die wlan kaart inruilen voor een ander merk
Tja, op een andere bak (intel) deed ie het prima. Nadeel van een ander merk is dat deze met turbo 108 Mbps kan halen icm mijn router. Beetje jammer om dat dan niet te gebruiken.
Probeer voor de gein eens een bios update. Kan ook nog wel eens helpen
Pagina: 1