Toon posts:

Meer geheugen zinvol?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een P3-600EB op een P3B-F moederbord met 128MB geheugen. Als videokaart heb ik een Asus V6600 (32MB SDR) en mn geluidskaart is een Guillemot Maxi Sound Fortissimo (die helaas geen goede win2k drivers heeft, en dus niet goed werkt). De harde schijf is er een van Maxtor; een 5400rpm 20,7gb.

Ik draai op dit moment windows 2000, en ik merk dat mn pc flink staat te swappen af en toe :Z . Er is ook maar 40-50MB geheugen vrij wanneer ik net ben opgestart. Is meer geheugen in dit geval zinvol?

Verwijderd

2k geilt op geheugen..........en zeker nu de prijzen laag zijn zou ik ik er een bij kopen.......>:)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 09:39

4POX

Everybody is wired

Mijn w2k gebruikt als die niet gebruikt wordt rond de 150 meg.. Dat is met icq. cutemx en een koe

Ik heb zelf 384 en dat is een hele vooruitgang als je geen gedult hebt

AKA Rinkel weblog

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

De prijzen zijn nu laag, dus je kan wel geheugen halen. Je kan ook ff RAMbooster halen, kan je downen bij www.tweakfiles.com

Specs

Verwijderd

What the fuck is RAMbooster ?

Verwijderd

download en check het zou ik zeggen

Verwijderd

Ja, heeft dat Rambooster echt zin?

Ik zou zeker voor een geheugenupgrade gaan, je HD gaat veel minder cachen en het laden van programma's gaat sneller.

Verwijderd

als je zo naar je systeem kijkt heb je een behoorlijk systeem met realitief weinig geheugen als je en win2k wil draaien en warschijnlijk tegelijkertijd nog een zooi andere programma's ik denk dat een upgrade met 128 mb behoorlijk zal uitmaken, daarnaast is het nu nog eens geen ongunstige tijd om ram te halen :9
Pagina: 1