Toon posts:

Dr. Voice: Your motherboard may have a problem...

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallooooo,

Ik was leuk aan het surfen, toen m'n muis vastliep en m'n keyboard... Ik reset en er komt een stemmetje uit m'n moederbord (m'n scherm blijft zwart)... Your motherboard may have a problem.... Welja ik probeer te starten paar keer, maar het blijft maar niet lukken (ook na tijdje wachten)...

Ik heb wel al voorgaande problemen gehad

- PC erg traag (heb CMOS gereset en dat is nu weer inorde :p)
- P3 1 ghz was 73° (ik was aan het surfen: kijken voor een voeding met ventilator langs onder om m'n aopen kastje te koelen...., ik had dit blijkbaar ooka l meer dan een jaar :$)

^^

ik heb een P3 1 ghz met 256 sdram en een Maxtor 7200 rpm 40 gb disktje

mijn moederbord:

Aopen AX3SP Pro

Dank bij voorbaat...

Swatekkuh

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:10

bonzz.netninja

Niente baffi

73 graden voor een p3 is toch wel erg aan de warme kant, zeker met dit weer.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is echt niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Zoals ook in de "Let op" tekst bovenaan in New Topic staat uitgelegd (ja, die staat niet voor de sier), had je de startpost van het PMG Beleid moeten doornemen. Daarin staat o.a. hoe je zo'n topic wél moet openen en een link naar de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, dat jou in principe al een heel eind verder had moeten helpen.

Gezien jouw staat van dienst op GoT zeg ik dit nog 1 keer: klik terug naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en neem deze nog eens rustig en aandachtig door. En dan met name het forumgedrag gedeelte. De manier waarop je van GoT gebruik maakt is helemaal fout namelijk.

Dit topic is gesloten.