kan ik microsoft sql server installeren op windows 2003 small business server. Omdat men aangeeft dat sql server "not designed" is voor windows 2003... gaat dat eventueel problemen geven op de server?
Verwijderd
Ik heb hier op mijn ontwikkel machine gewoon Windows 2003 Advanced Server / Microsoft SQL Server 2000 SP2 staan. Werkt als de brandweer ;-). Ik weet niet of er verborgen problemen zijn. In dat geval moet je wellicht SQL Server 2000 SP3 installeren, die is wel compatible met Windows 2003
sp3a is noodzakelijk voor gebruik onder windows 2003 server (alle versies)
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Wat gaat er dan verkeerd als je dat niet hebt? Ik ben nog geen problemen tegengekomen, soms wel een connectie die erg lang (ca. 30 sec.) duurt eer het een geopende connectie is.zwelgje schreef op 04 augustus 2004 @ 13:21:
sp3a is noodzakelijk voor gebruik onder windows 2003 server (alle versies)
Het zal niet zozeer verkeerd zijn alleen stelt Microsoft dit als eis. En hier kan men over het algemeen beter gehoor aangeven zeker in productie omgevingen.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 14:43:
[...]
Wat gaat er dan verkeerd als je dat niet hebt? Ik ben nog geen problemen tegengekomen, soms wel een connectie die erg lang (ca. 30 sec.) duurt eer het een geopende connectie is.