Toon posts:

Warcraft 3 World Editor Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het klinkt misschien een beetje debiel, maar ik heb egt geen idee hoe ik ooit zooi moet selecteren in de world editor van Warcraft 3 :( Ik wordt er doodziek van, iedere keer als ik een foutje een hele tijd geleden heb gemaakt moet ik weer alles undo-en en opnieuw neerzetten. Kan iemand me vertellen hoe ik units, building en doodads selecteer zodat ik ze kan aanpassen?

Edit: Ik heb al in de help gekeken en gegoogled, maar het is zo'n typische vraag die iedereen schijnt te weten en die je dus niet zo makkelijk op het internet zult vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 18:15 ]

Verwijderd

Ey, ik heb precies hetzelfde probleem, kan iemand hier plz ff posten hoe dat moet??? Alvast bedankt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou zijn er al 2 personen die het willen weten dus antwoord plz op deze vraag: Hoe kan je Units/Buidings/Doodads selecteren in de Warcraft III World Editor???

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hmm ja om de een of andere reden doet ie het niet meer bij mij O-)

Spatie? Zat ook ergens iets in de menu's. Mjah sorry heb een zootje maps gemaakt maar zonder de editor voor me kan ik alleen maar vaag zijn :P

edit: Hee hij doet het opeens weer O-)

Zoals ik al zei: spatie dus :P

Tools > Selection Brush, en dan zorgen dat je bij Layer de correcte layer hebt gekozen (bv doodads) :)

[ Voor 31% gewijzigd door Mike Jarod op 04-08-2004 22:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
(ff proberen hoor...

...

Nej spatie werkt nie, en de menus hep ik al doorgespit... Weet je nog iets anders?)

Ff geprobeerd, maar als ik bij layer doodads selecteer wil die nog steeds nie selecten :( Doet een beetje vaag, kun je ff precies een soort handleiding geven hoe ik moet selecteren?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 22:06 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hier werkt het anders prima :?

Gewoon zorgen dat selection brush aangevinkt staat, en dan wel de correcte layer pakken anders doet ie het niet. Soms wil een selectie maken ook wel helpen bij kleine voorwerpen.

Nou vooruit dan :)

(frozen throne 1.15 (6043))
- file -> new map -> ok
- rechtsbovenin staat automatisch tool palette \ unit palette bij mij
- klik bv op peasant en zet er 2 neer
- spatie
- maak een selectie -> peasant(s) worden gesecteerd (groene cirkel rond ze)

[ Voor 40% gewijzigd door Mike Jarod op 04-08-2004 22:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt! Bedankt!
Pagina: 1