Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik bezit een HP iPaq 1940, en ga over 2 maanden naar Amerika voor een maand. Nu vraag ik me af of (mits ik een gps ontvanger heb uiteraard... liefst bluetooth) er wegenkaarten voor Amerika beschikbaar zijn waarmee ik met GPS kan navigeren? Op de site zie ik USA kaarten voor nokia apparaten, maar zijn deze tevens compatible met mijn PDA?

Grtz

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 09:32
Op de site staan ze niet. Misschien anders even een mailtje naar ze sturen. :) Heb je het snelste andwoord.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

-ET-

Phone Home

je hebt deze
http://www.tomtom.com/pro...cts.php?ID=230&Language=5
maar dat zijn puur city maps.

Je kan proberen een mailtje naar ze te sturen of ze ook van bepaalde staten in de USA kaarten hebben

[edit]
* -ET- moet sneller typen

[ Voor 10% gewijzigd door -ET- op 04-08-2004 11:33 ]

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:28
Ze zijn er wel, maar alleen voor Tomtom2, nog niet voor Tomtom3.
Het waren als ik het goed heb 5 cd's.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Yep TomTom 2 USA is 5 cd's, ik moet ook downgraden om USA te gebruiken om mijn vakantie.

TT3 versie voor USA stond gepland voor mei dacht ik, maar ik heb op een duits forum een gerucht gelezen dat de release uitgesteld is (tot de zomer, nu dus?)

Zie hier voor een overzicht van de kaarten en hun groottes in de TT2 versie

Je kunt ook Destinator 3 USA & Canada for Pocket PC overwegen, bv hier voor ca 160 euro, hoewel ik denk dat TT2 goedkoper is
edit:
toegevoegd uitgesteld tot de zomerm, TT2usa goekoper

[ Voor 13% gewijzigd door jeanj op 04-08-2004 14:54 ]

Everything is better with Bluetooth