Ik zoek een tool waarmee ik meerdere computers kan monitoren, dit hoeft niet real time te verversen (liever niet zelfs) maar eens in de x aantal seconden (minder bandbreedte)
Het ideale geval zou zijn:
Je vult een aantal computers in (op te slaan, niet dat iedere keer na een reboot alle pc's opnieuw ingevuld moeten worden)
Het programma laat een overzicht zien van alle pc's (screenshots) en wacht een aantal seconden
Programma laat een aantal pc's full screen zien
Het programma laat weer een overzicht zien
Ik verwacht niet dat er een programma is die dat letterlijk zo doet, maar als het er is zou het perfect zijn
Èèn van de mogelijkheden (overzicht of alle 1 voor 1) is al wel genoeg waarschijnlijk.
Ik heb al even gezocht, maar ik zou de term niet weten voor meerdere pc's tegelijkertijd monitoren, dus ik krijg alleen resultaten over dual desktop pc's en remote administrating
Heb al wel de volgende tools gevonden, maar deze zijn ook niet alles:
Tools4Ever AdminMagic -> Computer heeft 100% processorkracht nodig voor 1 verbinding
Netop School -> Niet echt uit kunnen proberen, kun je niet lokaal doen en op alle pc's een trial versie zetten schiet ook niet op
Graag zo veel mogelijik suggesties
Het ideale geval zou zijn:
Je vult een aantal computers in (op te slaan, niet dat iedere keer na een reboot alle pc's opnieuw ingevuld moeten worden)
Het programma laat een overzicht zien van alle pc's (screenshots) en wacht een aantal seconden
Programma laat een aantal pc's full screen zien
Het programma laat weer een overzicht zien
Ik verwacht niet dat er een programma is die dat letterlijk zo doet, maar als het er is zou het perfect zijn
Ik heb al even gezocht, maar ik zou de term niet weten voor meerdere pc's tegelijkertijd monitoren, dus ik krijg alleen resultaten over dual desktop pc's en remote administrating
Heb al wel de volgende tools gevonden, maar deze zijn ook niet alles:
Tools4Ever AdminMagic -> Computer heeft 100% processorkracht nodig voor 1 verbinding
Netop School -> Niet echt uit kunnen proberen, kun je niet lokaal doen en op alle pc's een trial versie zetten schiet ook niet op
Graag zo veel mogelijik suggesties