Toon posts:

[VPN] op sitecom 201

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een computer staan met daarop:
webserver
ftp server

nu is het zo dat ik ook een vpn server geconfigureerd hebt. ik weet dat ik in mijn sitecom 201 router hiervoor poorten met openen. nu zie ik op mijn router het volgende scherm staan waarin (denk ik) deze poorten moet openzetten. Maar wat moet ik nu waar invullen. ik weet dat ik protocol 47 met poort 1723 moet openen maar hoe moet ik dat doen? Ik stap er niets van, ik kan nergens een protocol opgeven alleen UDP en TCP. Kan iemand me helpen ? en uitleggen hoe dat zit met UDP en TCP ?

Je bent voor mij een toppie als je hierop antwoord weet _/-\o_

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-03 20:40
Bij Sitecom is het niet nodig om protocol op te geven, althans, mijn vorige router gaf geen problemen als ik both selescteerde en dan 47. Verder inderdaad 1723 openzetten, en zorgen dat je naar het goede ip adres doormapt.

** Toevoeging **

Ga dus naar je router configuratiescherm, voer daar je password in en dan naar advanced internet -> user defined virtual servers. De rest wijst zichzelf uit. Was daar echt niets over te vinden?

[ Voor 33% gewijzigd door CamU op 04-08-2004 10:44 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott