Na een vastloper van een client vorige week staat er een user vast in novell.
Deze connectie heeft zelfs nog een 9-tal bestanden in gebruik, welke nu dus niet verwijderbaar zijn.
Ik heb de onderstaande pogingen al geprobeerd, echter nog geen succes om de connectie te "killen".
*Via monitor de connectie "terminated", gebeurt echter niets
*Via syscon de connectie "terminated", zonder succes
*De user een "time restriction" meegegeven, de server zou hem dan moeten killen, geen succes (watchdog heeft ook daadwerkelijk 20 messages gegeven dat de connectie terminated is)
*De user disabled, ook geen succes
Ik heb GoT al flink doorzocht op dit probleem, kwam echter geen nuttige tips tegen.
Ook google gaf weinig hits (zal wel door de manier van zoeken komen..).
Wie kan mij nog wat tips geven?
Deze connectie heeft zelfs nog een 9-tal bestanden in gebruik, welke nu dus niet verwijderbaar zijn.
Ik heb de onderstaande pogingen al geprobeerd, echter nog geen succes om de connectie te "killen".
*Via monitor de connectie "terminated", gebeurt echter niets
*Via syscon de connectie "terminated", zonder succes
*De user een "time restriction" meegegeven, de server zou hem dan moeten killen, geen succes (watchdog heeft ook daadwerkelijk 20 messages gegeven dat de connectie terminated is)
*De user disabled, ook geen succes
Ik heb GoT al flink doorzocht op dit probleem, kwam echter geen nuttige tips tegen.
Ook google gaf weinig hits (zal wel door de manier van zoeken komen..).
Wie kan mij nog wat tips geven?
[ Voor 9% gewijzigd door CXNeXo op 04-08-2004 11:31 . Reden: watchdog gedeelte erbij geplakt ]
MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional