Camebridge DTT355 type adapter?

Pagina: 1
Acties:

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik wilde vandaag mijn camebridge DTT3500 setje maar weer eens aansluiten op mijn pc maar nu kan ik de adapter niet meer vinden en zal ik dus een nieuwe moeten aanschaffen.

zou iemand ff op zijn setje willen kijken en de specs van de adapter door willen geven zoals voltage/amperage en evt. extra gegevens.

Bedankt alvast.

[ Voor 8% gewijzigd door Bornin op 08-08-2004 12:54 ]

Non taken

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
schopje 8)

Non taken

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 15:17

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

Kan je dat ding niet open maken, en dan naar de max spanning van de elco's van het voedings gedeelte kijken? en eventuele spannings regelaars. Het extere blok is meestal niet meer dan een trafo, de gelijk richting word vaak in de subwoofer gedaan.
Aan de hand van de max spanning op de voedings elco's weet je al wat het max is, (vaak 16 volt ofzo anders 25) als je daar niet uit komt, dan kan je de versterker chips opzoeken. Dus het type nummer ff in google douwen en kijken of je een datasheet kan vinden, dan vind je zo de nominale voedings spanning voor die dingen. Je kan ook op de farnell site kijken, daar hebben ze ook veel datasheets online staan.
Als je dat allemaal weet, dan kan je een spanning gaan gokken, ac of dc, en es wat proberen met een labvoeding :) en vervolgens een trafo kopen :)

blabla