Toon posts:

Windows security update cd

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand deze cd? Er werd mij namelijk gevraagd deze cd te bestellen, maar ik zou niet weten hoe. Op de site van Microsoft.com kon je die bestellen, maar enkel voor US en Canada(zie link onderaan). Als ik koos voor België/Luxemburg werd ik doorgestuurd naar de belux-site van microsoft, waar ik over de cd niets meer kon terugvinden. Sinds vanmorgen komt er een melding dat de cd zelfs niet meer te bestellen is (weer via de link onderaan). de cd zou alle updates voor xp, Me, 2000 en 98SE bevatten tot oktober 2003, ikzelf had er nog nooit van gehoord omdat ik al mijn updates via internet doe.

( http://www.microsoft.com/...ity/protect/cd/order.mspx )

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Microsoft Security CD nu ook in Nederland

Ik weet niet of je hem nog steeds kunt bestellen.
In dat topic werd dacht ik geen uitsluitsel gegeven of de CD vrij mag worden gekopieerd. Als dat wel mag kan wellicht iemand een backup voor je maken.

[ Voor 39% gewijzigd door Henk007 op 04-08-2004 09:09 ]

Verwijderd

uuhhh als je de updates toch via het internet binnen haalt -> Waarom zou je dan die cd nodig hebben. Waarschijnlijk heb je de Xp updates al via internet binnen.
Mocht dit niet het geval zijn dan laat je gewoon je pc scannen voor mogelijke updates op de microsoft site.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~weer0063/pics/weirdo.jpg ????

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
@Mweirdo,
Zonder de discussie uit de draad waar ik naar link helemaal te gaan herkauwen, kunnen zich altijd situaties voordoen waarin die CD handig/nuttig kan zijn. Stel een PC met een analoge internetverbinding. Je kunt die dan zonder dat je online gaat updaten t/m okt 2003.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb hem toen iig meteen besteld, en ik heb het na enkele tijd ook binnen gehad

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 16:10
Ik heb de cd van februari en kan de nieuwste ook niet meer vinden. Heb het idee dat het in nederland niet meer kan.

Mocht iemand de pagina vinden waar hij te bestellen, laat even weten.

Verwijderd

als bedrijf zijnde kan ik het me voorstellen dat je een dergelijke update cd in huis wilt hebben. Daarintegen zal de hobbyist niet snel een analoge lijn tegen komen wanneer deze 'de pc van de buurman fixed'.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:14

bonzz.netninja

Niente baffi

hoezo? mijn buurman heeft wel een anologe lijn...............

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Pwigle
Het is altijd handig voor bij mensen welke geen snelle internet verbinding hebben. Zo moet ik vaak langs bedrijven waar ik geen tijd heb om te wachten op een service pack.

• Pwigle
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 09:35:
als bedrijf zijnde kan ik het me voorstellen dat je een dergelijke update cd in huis wilt hebben. Daarintegen zal de hobbyist niet snel een analoge lijn tegen komen wanneer deze 'de pc van de buurman fixed'.
Het zijn juist de buurmannen welke analoge lijnen hebben. Bedrijven hebben dat zelden.

Verwijderd

Henk007 schreef op 04 augustus 2004 @ 09:20:
@Mweirdo,
Zonder de discussie uit de draad waar ik naar link helemaal te gaan herkauwen, kunnen zich altijd situaties voordoen waarin die CD handig/nuttig kan zijn. Stel een PC met een analoge internetverbinding. Je kunt die dan zonder dat je online gaat updaten t/m okt 2003.
Ik had een beetje hetzelfde idee als Mweirdo. Om de "redistibutable" versies van de updates & SP's te downloaden en dan zelf te branden. Misschien kan je e.a. dan zelfs wel slipstreamen ?

Maar als zo'n CD te bestellen valt is dat niet eens zo'n gekke optie, scheel;t een hoop gedoe/werk/tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 09:59 ]

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03 22:59

WPN

@mweirdo hij zei ook niet dat die cd voor zichzelf was
Er werd mij namelijk gevraagd deze cd te bestellen, maar ik zou niet weten hoe.
daarbij komt dat als je meeredere computers hebt, of als je vaker formateerd dat je dan niet telkens die updates wilt downloaden.... (my persoonlijk interreseert het me geen f*ck, maar ok)
en dan komt dus die cd van pas.... :D

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Peluso schreef op 04 augustus 2004 @ 09:48:
[...]
(my persoonlijk interreseert het me geen f*ck, maar ok)
[...]
Mij interesseert dit dus wèl, alle beveiligingsupdates installeren VOORDAT de PC op het i-net gaat is een behoorlijk goed alternatief.

Vandaar ook dat ik dit topic ga volgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 10:00 ]

Verwijderd

Als je op deze pagina kijkt

hXXp://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;833242

dan staat er dat je kan bellen ;)

zie tel. nummers op

hXXp://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;NL;CNTACT

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie dus bovenstaande reacties - het is wel gemakkelijk te vinden vindt ik zo. Ik kan me voorstellen dat ze de security CD op dit moment hebben teruggetrokken om dat ServicePack 2 op het moment staat gereleased te worden :)

Verder heeft dit topic nog weinig toegevoegde waarde denk ik :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.