Professionele Route Planner.

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9759

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een echt goede routeplanner, die veel mogelijkheden en opties heeft.
Wat erg belangrijk is wat de planner moet kunnen:
Ik moet 60 tot 70 adressen per dag rijden in 4 tot 5 verschillende steden in Noord-Holland.
Ik wil via de routeplanner zoŽn snel, dus economisch mogelijke route rijden per stad.
Dus als vooorbeeld: 12 adressen in Amsterdam, als ik Amsterdam via de Utrecht kant binnen kom wil ik niet van Oost naar Zuid, Noord en weer terug naar Oost.
Belangrijk is dus dat ik een gedetailleerde route binnen een stad, kan uitstippelen.
Die mij de kortste snelste route beschrijft, een echt proffesionele route planner dus
Ik heb al gezocht, en heb al wel wat gevonden, maar vraag me gewoon af of jullie
hier ervaring mee hebben, en wat aan te raden is.
Dus advies is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er zijn wel reviews van routeplanners te vinden. Verder geef je wel heel erg weinig info en is een routeplanner ook een persoonlijk iets. Iedereen vind een andere beter. Ik zou zeggen, lees wat reviews en kijk vooral naar de output van het programma. Dat is namelijk het punt waarop de programma's zich onderscheiden. Zoek je een programma voor op een pc of laptop of een pda? Wat mag het kosten? Wat voor PDA heb je? Moet je ondersteuning hebben voor gps etc?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Davelaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 13:31
Ik gebruik zelf Route66 voor Nederland.

Deze heb ik voornamelijk gekozen door de ondersteuning van file informatie en dat hij ook huisnummers kent.
Alleen het sorteren op een kortste routen doet hij niet. Ik ken er zo snel ook geen een die dat doet. (Dat is nog een heel wetenschaps gebied trouwens) Je kunt wel makkelijk te volgorder van de lijst aanpassen zodat je het handmatig in kan stellen. Je kunt meestal snel genoeg aan een route zien of hij ongeveer klopt.

Was ik maar een punt dan was ik het einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90140

hier hebben we voor datzelfde doeleind het pakket ritplan van evo-nederland gebruikt.
dit pakket stippelt de meest efficiënte route uit aan de hand van de adressen die je zelf opgeeft.
We hebben dit pakket niet meer in gebruik omdat de transportdienst uitbesteed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08-2024
Ortec is een grote routeplansoftware bouwer.
Ordis is een andere

Dit soort bedrijven maken routeplanningsmodules voor professionele pakketten maar ook standalone routeplanningssoftware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Microsoft autoroute is zeer uitgebreid. Hier kun je bijvoorbeeld je brandstof uit laten rekenen en zelfs gedeeltes van de route op je PDA zetten voor onderweg. Zelfs huisnummers staan erin zodat je precies kan zien waar je moet zijn in de straat.

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9759

Topicstarter
He bedankt, jullie geven me goede tips !
Ik zal ze allemaal es even beter gaan bekijken !
Pagina: 1