Ik heb een vraag over de CAI aansluiting die je huis binnenkomt (Radio & TV). Zijn ze eigenlijk identiek qua signaal of zit er een écht verschil tussen? Daar ik maar één kabel kan/mag doortrekken naar de juiste plek. Ik wil dus radio & tv van dezelfde kabel aftakken
ja dat kan,zelf heb ik thuis ook radio en tv op de zelfde coax cabel aangesloten.
p.s. bij mij thuis komt de radio en het tv signaal via 1 aansluiting het huis binnen (vanwege Casema)
p.s. bij mij thuis komt de radio en het tv signaal via 1 aansluiting het huis binnen (vanwege Casema)
Pak je rust!
Wat ik dus precies wil is de CAI aftakking (na splitsing TV&Radio) het TV signaal naar de nieuwe plek leggen, hierna zo'n TV&Radio doos ertussen zetten en dan de TV & Radio aansluiten... Althans dat is mijn plan'tje 
Maare, heb jij een 'simpele' splitter gepakt of één speciaal voor het splitsen van radio&tv?
Maare, heb jij een 'simpele' splitter gepakt of één speciaal voor het splitsen van radio&tv?
Als je het doosje wat binnenkomt open maakt heb je 2 kansen, of het is echt een enkele. dan moet je die vervangen.
Of er zitten 2 aansluitingen in voor coax kabel, een input en een ouput.
Je kunt de verzamelkabel namelijk doorlussen..
Koop een stel GOEDE R/TV doosjes met doorlus mogelijkheid, trek een GOEDE coax kabel door en lus ze door, de laatste netjes afsluiten met de (meestal bijgeleverde) afsluitweerstand en klaar ben je !!
Of er zitten 2 aansluitingen in voor coax kabel, een input en een ouput.
Je kunt de verzamelkabel namelijk doorlussen..
Koop een stel GOEDE R/TV doosjes met doorlus mogelijkheid, trek een GOEDE coax kabel door en lus ze door, de laatste netjes afsluiten met de (meestal bijgeleverde) afsluitweerstand en klaar ben je !!
IP Rocks