Toon posts:

[2000] Service pack 4 error*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik een poging waag op het installeren van de service pack 4 op mijn windows 2000 pro machine krijg ik de melding dat atapi.sys al in gebruik is en dat het niet verder kan installeren...! dan probeer ik allerlei resourses uit te zetten maar helpt helemaal niks..!

Ik heb mijn leraar gesproken die alles van microsoft afweet, maar hij wist hetzelf blijkbaar niet genoeg..!

Nu d8 ik misschien weet 1 van jullie het wel hiero?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Disable DaemonTools of elk ander programma wat virtuele schijven aanmaakt... anders deinstaleer je ze...

Nero heeft een een ImageDrive...

[ Voor 15% gewijzigd door Vorkie op 04-08-2004 00:03 ]

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Google: http://www.jsiinc.com/SUBP/tip7900/rh7933.htm

Is dit het probleem?

[ Voor 38% gewijzigd door X-G op 04-08-2004 00:05 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik heb geen raid dus echt verder kom ik niet..! heb deamon ook uitgeschakeld in taakbeheer en opstart

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 00:07:
Mja ik heb geen raid dus echt verder kom ik niet..! heb deamon ook uitgeschakeld in taakbeheer en opstart
Ook in Hardware Beheer?

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 00:07:
Ook de link uit m'n edit geprobeerd?
Ziet er uit alsof t zal werken :P

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Topicstarter
NvCplDaemon
RUNDLL32.EXE C:\WINNT\System32\NvCpl.dll,NvStartup

zou dit ook een deamon zijn van deamon tools of van windows? want die andere heb ik ook al weggegooit, en onder welke benaming zou nero bijvoorbeeld nog meer in taakbeheer processen voorkomen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 00:18 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Die heeft te maken met je videokaart. De precieze werking ontgaat me nu ook zo 1,2,3, maar het heeft niets met atapi.sys te maken iig. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
arhgg ik probeer em zo ff te rebooten dan maar... je hoort het nog :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat cfr. de Windows Operating Systems Policy :)

Verder zoals ze hierboven ook al zeggen meestal is het deinstalleren van Daemontools e.d. de oplossing van je probleem :)

• Banshee
  • Laatst online: 31-12-2025
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 00:16:
NvCplDaemon
RUNDLL32.EXE C:\WINNT\System32\NvCpl.dll,NvStartup

zou dit ook een deamon zijn van deamon tools of van windows? want die andere heb ik ook al weggegooit, en onder welke benaming zou nero bijvoorbeeld nog meer in taakbeheer processen voorkomen?
Die zorgt ervoor dat je na het opstarten je nvidia logo ziet in je taakbalk, zodat je snel je res. en kleurdieptes e.d. kan aanpassen.
Heeft dus niets met deamon tools oid te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Hulde..! het loopt nu in ieder geval verder te downloaden van MS! hartstikke bedankt fellas!
Pagina: 1