Toon posts:

Rich-Text Editor in Hotmail doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem bij het versturen en beantwoorden van een e-mail in hotmail.

De Rich-Text Editor in Hotmail doet het niet. Ik kan wel kiezen tussen aan of uit. Bij het laden van de pagina blijf hij hangen als hij een de bgcolor.gif probeert te downloaden. Als hij hierop timeout dan verschijnt het error kruisje links boven het textveld. Het vreemde is dat als ik met een ander account inlog hij het wel gewoon doet.

Weet iemand wat hiervan het probleem is?
alvast bedankt.

Groet Franco

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

franco hot,

Welkom op GoT :)
Kan je misschien iets meer vertellen over je omgeving, bijvoorbeeld welke browser je gebruikt, wat je precies bedoelt met een andere account (een andere account op Hotmail of een andere account op Windows) ?

Vertel ook even wat je zelf al geprobeerd hebt (bv. je cache al gecleared?) :)

Ik ga verder je topic even verplaatsen naar Software Algemeen - vragen over browsers zoals Internet Explorer of Mozilla Firefox zijn daar beter op z'n plek :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Apolloc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-02 22:09
Als je inlogt onder een andere windows account, check dan of je bij je browser in de account waar hij het niet doet, of je misschien javascript disabled hebt. als dat zo is, zet hem weer aan en geheid dat het probleem voorbij is ^^

[ Voor 45% gewijzigd door Apolloc op 04-08-2004 09:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties. Ik zal de browser cache legen, de kans is groot dat het daaraan ligt. Het is alleen helaas mijn account en computer niet dus kan ik het vanavond pas proberen.

En verder nog voor informatie log ik in met een ander hotmail account. Verder gebruik ik gewoon ie6.

Greetz franco