Toon posts:

twee branders ?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,
ik heb een nec 2510a als master staan.
heb ook nog een nieuwe a-open dvd-brander,
zou ik misschien problemen krijgen als ik die erbij zet.
wil de nec alleen gebruiken om te branden.
bedankt voor het antwoord.
grt
s

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Je krijgt geen problemen. Er bestaat zelfs software om twee CD's tegelijk te branden, DVD's weet is niet, maar je wil toch maar met één tegelijk branden.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Als je alles goed aansluit master/slave leverd dat geen problemen op. Je kan in princiepe ook dan een copy naar 2dvds te gelijk maken.

offtopic:
groetjes hoeft niet

[ Voor 5% gewijzigd door -ET- op 03-08-2004 22:47 ]

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 17:51

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

mijn huisgenoot heeft in ieder geval succesvol 2 cd's tegelijk gebrand op een cd-brander en een dvd-brander :)

Verwijderd

Topicstarter
Henk007 schreef op 03 augustus 2004 @ 22:46:
Je krijgt geen problemen. Er bestaat zelfs software om twee CD's tegelijk te branden, DVD's weet is niet, maar je wil toch maar met één tegelijk branden.
oké bedankt ga het morgen testen
grt
s

Verwijderd

Topicstarter
-ET- schreef op 03 augustus 2004 @ 22:47:
Als je alles goed aansluit master/slave leverd dat geen problemen op. Je kan in princiepe ook dan een copy naar 2dvds te gelijk maken.

offtopic:
groetjes hoeft niet
bedankt voor je reactie

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Als "tweakers" zijnde sluit je toch eerst die dingen aan voordat je hierover een vraag steld!? Niet om lullig te doen hoor maar je post heeft niet een heel hoog niveau van wat er hier verwacht word van een openings post.

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-03 16:07
Liever niet dubbelposten 8)7

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-03 15:49

Flexx

This side up

Ik brand zo vaak 2 cd's of dvd's tegelijk met nero. Ik gebruik 2 sony branders.

Verwijderd

Topicstarter
SSH schreef op 03 augustus 2004 @ 22:54:
Als "tweakers" zijnde sluit je toch eerst die dingen aan voordat je hierover een vraag steld!? Niet om lullig te doen hoor maar je post heeft niet een heel hoog niveau van wat er hier verwacht word van een openings post.
klinkt misschien lullig, maar een kennis van mij rade het mij af.
vandaar deze simpele vraag.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:57:
maar een kennis van mij rade het mij af
En als je nu eens post waarom die zei dat het niet gaat werken kunnen wij er ook nog wat van leren.

[ Voor 5% gewijzigd door Henk007 op 03-08-2004 23:01 ]

Verwijderd

tja flexx kennelijk is niet iedereen een "echte" tweaker die op deze site rond snuffeld.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03 20:27
ik had vroeger meerdere branders (4x scsi TEAC, 2x scsi TEAC, 2x Philips IDE) tegelijk aan het branden, met Padus DiscJuggler. Ah...those were the days. Kostte me dik 700 gulden, maar heeft z'n geld wel opgebracht })

ach...in een volgend leven lach je er om!

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:57:
[...]

klinkt misschien lullig, maar een kennis van mij rade het mij af.
vandaar deze simpele vraag.
Je kennis kan best wel ooit gehoord hebben van problemen met 2 branders in 1 systeem. Maar:
1. in principe hoort dit gewoon te werken. Software zoals Nero ondersteunt zelfs het simultaan branden van meerdere CD's/DVD's op verschillende branders.
2. proberen kan geen kwaad. Zolang je gewoon verstandig te werk gaat, bestaat er geen risico dat een onderdeel defect raakt tijdens het testen. Het enige risico is dat het niet werkt zoals jij wil, maar dan kun je de boel altijd nog in de oude staat terugbrengen.

Met die kennis zou ik overigens nog wel eens een boom willen opzetten over het aan- dan wel afraden van het uitvoeren van bepaalde tests, maar dit terzijde. Ik vermoed dat die kennis niet gehinderd wordt door al te veel ervaring op het gebied van PC-hardware.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon doen. Werkt het niet, dan heb je pech. Werkt het wel, dan doe je het goed :)

Nogal simplistisch dit, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.