Toon posts:

bios flashen

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb voor mijn oude pc een slotket gekocht slot 1 naar socket 370 voor deze te kunnen gebruiken moet ik mijn bios flashen nu heb ik de laatste nieuwe bios versie al op een floppy staan ook de ibm_microcode.zip staat er op maar heb nog nooit een bios geflasht dus nu de vraag
ik weet dat ik de pc moet laten booten van die floppy maar moet ik dan nog iets doen ?
als de bios flash mislukt is mijn mobo dan naar de pchel of kan ik die terug flashen ?

thx _/-\o_

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum :) PMG FAQ

We kunnen je overigens niet vertellen hoe je dat in jouw geval moet doen, omdat je nergens de specificaties van je moederbord vermeldt 8)7 Maar deze informatie kun je gewoonlijk op de website van de mobo danwel OEM fabrikant terugvinden. Aldus de FAQ.

Gezien het feit dat je hier nieuw bent en je al een slechte start maakt op GoT, heb ik het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] geeneens hebt doorgenomen. Ik zou zeggen, klik eens terug daarheen en neem dan met name het forumgedrag gedeelte door. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Verder nog een tip: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in deNew Topic van elk subforum door eer je er een topic opent. Daarin staat namelijk beknopt samengevat wat je dan allemaal minimaal moet kennen cq uitvoeren.

[ Voor 49% gewijzigd door BalusC op 03-08-2004 21:21 ]

Dit topic is gesloten.