Ik heb Bitdefender v7.2 draaien op m'n pc. Ik heb al vaker gemerkt dat wanneer een virus binnenkomt, de scanner wel aangeeft dat hij het virus detecteert, maar vervolgens hem niet uitschakelt of verwijdert. Ik moet dit zelf handmatig doen door een virusscan uit te voeren; wanneer tijdens deze scan de virussen worden gevonden op de harde schijf, worden ze wel automatisch verwijderd.
Dit is een lastige en gebruikersonvriendelijke methode. Heb ik een optie gemist of doe ik iets fout?......... wanneer dit gebruikelijk is bij Bitdefender stap ik over op een ander pakket; dat zou ik overigens wel jammer vinden, want ik ben voor de rest erg tevreden over de virusscanner qua geheugengebruik e.d.
Heeft iemand de oplossing?
Greetz Chico Lama
Dit is een lastige en gebruikersonvriendelijke methode. Heb ik een optie gemist of doe ik iets fout?......... wanneer dit gebruikelijk is bij Bitdefender stap ik over op een ander pakket; dat zou ik overigens wel jammer vinden, want ik ben voor de rest erg tevreden over de virusscanner qua geheugengebruik e.d.
Heeft iemand de oplossing?
Greetz Chico Lama