welke AMD processor?

Pagina: 1
Acties:

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik ga maar weer 's wat nieuws kopen en ik weet niet zo goed (overclock technisch) welke processor ik moet kopen. Ik dacht zelf aan een Athlon op 600 MHz. Nou kan je voor 80,- meer een 650 MHz kopen. Dus wat wordt het nou............

Heeft er nog iemand ervaring trouwens met een gewone TNT en een epox moederbordje?

Thnx.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:06
Als het prijsverschil maar 80 piek is, kun je beter die duurdere nemen, 50 mhz is het nog wel waard.
Pas als je voor een stap hoger honderden guldens meer moet betalen, ben je verkeerd bezig.
Bovendien, een AMD 650 kun je met een beetje mazzel en de juiste middelen wel op 800 krijgen :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• obme_ief
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

volgens mij moet je gewoon ff ergens een lijst opsnorren waar alle athlons opstaan en welke core en cache ze kunnen hebben...weet het niet uit m'n hoofd en kan daarom niet zeggen dat het zo of zo zit, maar de kans dat de 600 de zelfde core heeft als de 650 acht ik behoorlijk groot, dus heeft het mijn inziens niet veel nut om en 650 te kopen...maar nogmaals, gewoon even opzoeken, zijn zat pagina's aan gewijd.
leuk startpunt is misschien www.ninjamicro.co.uk /

tijd voor verandering.

• The Ghost
  • Laatst online: 27-07-2024
Die 600 is ook prima op te trekken naar 800Mhz, mits je een goede koeling gebruikt natuurlijk.
Wat wel zeer belangrijk is met die Athlon's is een juiste voeding gebruiken.
Als je voeding maar een klein beetje instabiel is, kan je de grootste problemen krijgen.

The Ghost

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:51
Ik ben ook van plan een Athlon 600 te kopen... Mot ik een 300W voeding kope?