Vorige week is mijn backup server (Compaq ML350) gecrashed. Schijf dood. Ik heb inmiddels een nieuwe schijf waar ik windows 2000 op heb gezet. Aangezien ik de afdeling heb overgenomen (één persoon) is er vrij weinig documentatie.
Eerst stond er BE 9.1 op, nu moet ik het met versie 8 doen.
Het probleem wat me al de hele dag heeft bezig gehouden is, dat ik mijn HP StorageWorks 1/8 Tape Autoloader niet fatsoenlijk aan de praat kan krijgen met BE 8.0
Het lijkt alsof BE er niet mee overweg kan.
wat ik gedaan heb:
1. Windows 2000 geinstalleerd en de nodige bijzaken
2. HP drivers gedownload voor de Autoloader, en geinstalleerd
3. Backup Exec 8 geinstalleerd (na wat gekloot met agents ben ik klaar om een backup plan te maken) met Autoloader support.
Nu kan ik nog geen eens een inventory van een tape maken, omdat BE steeds roept dat er geen tape in de drive zit.
Wat doe ik fout? moet ik niet de HP drivers installeren en die van BE gebruiken? Is er misschien een bepaalde Autloader agent?
Ik ga morgen opnieuw Windows installeren, met een smart start cd dit keer (wat ik vandaag niet gedaan heb) met Insight manager etc.
Wie me helpt ben ik eeuwig dankbaar
Eerst stond er BE 9.1 op, nu moet ik het met versie 8 doen.
Het probleem wat me al de hele dag heeft bezig gehouden is, dat ik mijn HP StorageWorks 1/8 Tape Autoloader niet fatsoenlijk aan de praat kan krijgen met BE 8.0
Het lijkt alsof BE er niet mee overweg kan.
wat ik gedaan heb:
1. Windows 2000 geinstalleerd en de nodige bijzaken
2. HP drivers gedownload voor de Autoloader, en geinstalleerd
3. Backup Exec 8 geinstalleerd (na wat gekloot met agents ben ik klaar om een backup plan te maken) met Autoloader support.
Nu kan ik nog geen eens een inventory van een tape maken, omdat BE steeds roept dat er geen tape in de drive zit.
Wat doe ik fout? moet ik niet de HP drivers installeren en die van BE gebruiken? Is er misschien een bepaalde Autloader agent?
Ik ga morgen opnieuw Windows installeren, met een smart start cd dit keer (wat ik vandaag niet gedaan heb) met Insight manager etc.
Wie me helpt ben ik eeuwig dankbaar
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC