Toon posts:

Laptops op zicht in Amsterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar in Amsterdam er een winkel is met een groot aanbod van verschillende laptops? - Ik wil ze graag zien voordat ik er een koop.

Ik ben op zoek naar een laptop met de volgende eisen:
- Centrino processor (liefst een van de nieuwere met 2MB L2-cache)
- minimaal 512MB Ram
- max. 2.5KG
- max 25mm dik
- spellen draaien (zoals UT of AOE2) moet mogelijk zijn, maar niet voor dagelijks gebruik.

Iemand een tip?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 19:04 ]

• drfrisbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-01 00:22
ga eens kijken op de ceintuurbaan, een heleboel computerwinkels in die straat, zullen vast wel een aantal laptops in de showroom hebben

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12-2025
Loop gewoon de ceintuurbaan af, en je komt ongeveer 6 computerwinkels tegen, die waarschijnlijk allemaal laptops hebben en showen. De MyCom en de Dynabyte bijvoorbeeld. Maar kijk alvast op internet naar merken zoals Asus, Acer en Dell. Maar kijk ook naar topics met gebruikerservaringen, zodat je goed voorbereid op pad gaat. En koop niet meteen een laptop, maar ga eerst naar huis, denk er een week over na, kijk welke winkel de beste prijs/kwaliteit geeft.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Neem eens een kijkje in de Shop Survey, hier kan je sinds een tijdje ook op plaatsen zoeken. Zo kan je gemakkelijk uitvinden welke shops er in jouw woonplaats zijn, en ook uitzoeken of ze notebooks te koop hebben die aan jouw eisen voldoen.

Mocht je zelf nog een voorkeur hebben, dan kan je zo gemakkelijk zien of deze shop in aanmerking komt. :)

Oevr 't algemeen denk ik wel dat je dit zelf het beste uit kan zoeken. :)

Dit topic is gesloten.