Ik heb een klein probleempje. Ik heb hier een server met daarop Windows 2000 Server SP4. Als FTP server heb ik Serv-U geinstalleerd staan. De firewall die ik er nog extra (router heeft ook al een firewall) op heb staan is "BlackICE PC Protection".
Nu het probleem:
Bij inloggen op de FTP komt er altijd een "time-out". De ene keer direct bij het inloggen, de andere keer zodra je naar een andere map gaat of een refresh doet. Maar als je eenmaal ingelogt bent en je hebt één keer die error gehad krijg je tijdens de tijd dat je inlogd blijft geen foutmeldingen meer. Als je vervolgens uitlogt en weer opnieuw inlogt hetzelfde verhaaltje. Dit is de error:
) dan is er geen probleem meer. Uiteraard staat poort 21 (FTP) open...
Iemand een idee? Ik heb al lopen zoeken maar niks bruikbaars kunnen vinden.
Nu het probleem:
Bij inloggen op de FTP komt er altijd een "time-out". De ene keer direct bij het inloggen, de andere keer zodra je naar een andere map gaat of een refresh doet. Maar als je eenmaal ingelogt bent en je hebt één keer die error gehad krijg je tijdens de tijd dat je inlogd blijft geen foutmeldingen meer. Als je vervolgens uitlogt en weer opnieuw inlogt hetzelfde verhaaltje. Dit is de error:
Zet ik de firewall uit (niet echt slim, krijg regelmatig iemand langs die ik liever niet langs heb komen227 Entering Passive Mode (192,168,2,2,9,43)
Opening data connection IP: 192,168,2,2,9,43 PORT: 2347.
A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond.
PORT 192,168,2,3,5,65
Iemand een idee? Ik heb al lopen zoeken maar niks bruikbaars kunnen vinden.