Bij een kennis van mij, wie op een kraan in rotterdam werkt zijn de cameras vervangen, omdat hij weggooien zonden vind heeft hij wat voor mij bewaard. Een echte camera die bovenin de kraan hangt, een dummy voor aan de muur en een leuk bord
.

Zoals je ziet is hij in de huidige form niet practisch, hij is huge, zwaar (kilotje of 20) en daardoor moet hij uit elkaar. Inside zet een mooie philips camera, samen met een groot soort van ledjes in een cirkelvorm die voor licht moeten zorgen.
Na een hoop schroefwerk komt er toch wel iets uit wat lijkt op een camera, vrij groot, ongeveer even groot als 2 hdds op elkaar gestapeld, plus een wcpapierkokertje voor de lens zeg maar
.

Philips Solid State Camera, Type: LDH0660
Op de les staat: LDH6721
Volgens google:
2/3", C-Mount, 8,0mm/1:1,4, horizontaler
Blickwinkel 59ø/43ø, mit konfektionierten
Helaas vind ik nergens wat over deze camera, op google niet, bij philips niet, dus vandaar dat ik het met jullie hulp en wat logisch denk werk wil gaan redden
.
Zo te zien een camera die rechtstreeks in onze 220v thuis gestoken kan worden, maar toch zou ik graag wat bevestiging willen hebben van jullie.

Aansluitingen

Links komt uit de camera:
- Bruin / blauw / groen-geel, groen-geel is NIET in gebruik...
Rood gaat naar de lamp in de behuizing, dus niet van belang denk ik.
De vraag is nu, hoe ga ik dit aansluiten? Het lijkt op een appart soort van aansluiting die waarschijnlijk op een speciaal soort systeem aangesloten moet worden of niet? Wat behalve de camera heb ik geen appart systeem, en dus kan ik er dan ook weinig mee.
Of zou er een mogelijkheid zijn dit om te zetten naar Pal? Heeft iemand wat meer informatie voor mij?
Edit:
Op de ahterkant:
video systeme c153
type: ldl 6000/02
Zoals je ziet is hij in de huidige form niet practisch, hij is huge, zwaar (kilotje of 20) en daardoor moet hij uit elkaar. Inside zet een mooie philips camera, samen met een groot soort van ledjes in een cirkelvorm die voor licht moeten zorgen.
Na een hoop schroefwerk komt er toch wel iets uit wat lijkt op een camera, vrij groot, ongeveer even groot als 2 hdds op elkaar gestapeld, plus een wcpapierkokertje voor de lens zeg maar
Philips Solid State Camera, Type: LDH0660
Op de les staat: LDH6721
Volgens google:
2/3", C-Mount, 8,0mm/1:1,4, horizontaler
Blickwinkel 59ø/43ø, mit konfektionierten
Helaas vind ik nergens wat over deze camera, op google niet, bij philips niet, dus vandaar dat ik het met jullie hulp en wat logisch denk werk wil gaan redden
Zo te zien een camera die rechtstreeks in onze 220v thuis gestoken kan worden, maar toch zou ik graag wat bevestiging willen hebben van jullie.
Aansluitingen
Links komt uit de camera:
- Bruin / blauw / groen-geel, groen-geel is NIET in gebruik...
Rood gaat naar de lamp in de behuizing, dus niet van belang denk ik.
De vraag is nu, hoe ga ik dit aansluiten? Het lijkt op een appart soort van aansluiting die waarschijnlijk op een speciaal soort systeem aangesloten moet worden of niet? Wat behalve de camera heb ik geen appart systeem, en dus kan ik er dan ook weinig mee.
Of zou er een mogelijkheid zijn dit om te zetten naar Pal? Heeft iemand wat meer informatie voor mij?
Edit:
Op de ahterkant:
video systeme c153
type: ldl 6000/02
[ Voor 3% gewijzigd door Icey op 03-08-2004 18:13 ]