Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Signature
de file die iets jonger was als de dll was
BitDefender Trojan.Downloader.PurityScan.G (2.51 seconds taken)
Verder is het me nog niet gelukt uit te vinden WAT dit nou doet. (maar daarvoor moet ik WEL verder kijken)
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
mijn advies er eerst eens een goeie av over heen gooien wie weet wat er nog meer op staat maar het me dat dat een apart ding is.
meeste BHO`s waar {no name} bij staat kun je weg donderen is alleen maar troep.
en aangezien het zo te zien een random naam is zal het moeilijk worden uit te zoeken wat het precies is.
Trojan = een backdoor ofwel het achter deurtje waardoor men op je systeem kan komen
Downloader = dit bestand download dus een trojan op je systeem ofwel ik denk dat er nog ergens een trojan rond zwerft op dat systeem
[ Voor 20% gewijzigd door lordgandalf op 03-08-2004 18:52 ]
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Signature
Nou, bij dat probleem krijg je ook vaak popups (en slechts bij sommige sites wordt IE gesloten).pastapappie.NET schreef op 04 augustus 2004 @ 01:38:
Ik zie de link tussen dat topic en dit topic niet.
Vandaag was ik bij iemand z'n pc fixen met dat probleem, en
O2 - BHO: (no name) - {18FE630C-B441-5CC2-8356-63557BD77A19} - C:\WINNT\system32\bijntuvm.dll
was daar imo ook onderdeel van.
Hou er overigens rekening mee dat je van anderen vaak maar de halve kant van het verhaal hoort. M.a.w, hij (zal wel zij zijn
Signature
Uiteraard, klopt deels ook welpastapappie.NET schreef op 04 augustus 2004 @ 01:58:
Mjah, het is an sich ook mogelijk dat die iemand die je geholpen hebt meerdere infecties heeft. Daarbij is het enigzins ook wel bekend dat er meerdere spyware programma's zijn die popups veroorzaken, zo ongeveer elk spyware topic in Beveiliging & Virussen gaat erover. Om die dan ook allemaal als mogelijke oplossingen aan te merken vind ik een beetje ver gaan.
Anyway, wat belangrijker is: wat is de inhoud van de popups (titel, url, bedrijf)?
[ Voor 12% gewijzigd door Hark_k op 04-08-2004 03:24 ]
Een van de popups (Die ze,mijn collega, durfde te laten zienMarco K schreef op 04 augustus 2004 @ 03:06:
[...]
Anyway, wat belangrijker is: wat is de inhoud van de popups (titel, url, bedrijf)?
http://www.jarservices.com/ "Discount Communications Services - Long Distance"
[ Voor 9% gewijzigd door leuk_he op 05-08-2004 10:43 ]