Toon posts:

geen isdn verbinding via telefooncentrale

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een isdn kaart in een nieuwe pc zitten voor inbellen bij de bank. De kaart belt in via een telefooncentrale. Maar ik krijg steeds geen verbinding hij kan de buitenlijn niet vinden. Ik heb zelfs een nieuwe kaart gekregen om dat ik dacht dat de andere stuk was. Ik heb alles al geprobeerd maar mischien zie ik iets over het hoofd. Graag hoor ik een oplossing voordat alles uit het raam gooi.

Alvast bedankt

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-05 07:40
Weet je zeker dat je de ISDN aansluiting hebt? in veel gevallen zit er een analoge aansluiting naast de isdn aansluiting (hier althans).

(btw, hoord dit niet in i-net en telefonie thuis?)

Verwijderd

huh? :/ welke pc, welke isdn kaart, welk OS, wat heb je allemaal geprobeert, welke telefooncentrale?

/edit: isdn gaat toch over zo'n speciaal ding (modem oid) misschien ligt het daar aan

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 17:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 17:35:
/edit: isdn gaat toch over zo'n speciaal ding (modem oid) misschien ligt het daar aan
nope, analoog gaat met een modem, isdn gaat met een adapter.

of bedoel je gewoon de NT1?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 17:44:
[...]

nope, analoog gaat met een modem, isdn gaat met een adapter.

of bedoel je gewoon de NT1?
ik bedoelde die adapter, die je telefoon en data verkeer splitst

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
niet vergeten de 0 te draaien voor een buitenlijn?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Gewoon niet op de telefooncentrale zetten maar direct op de NT1 kast :) dan werkt het wel :9

Volgende keer plz wat meer info, hier kunnen we weinig mee!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 17:47:
[...]

ik bedoelde die adapter, die je telefoon en data verkeer splitst
bij isdn is er geen verschil tussen telefoon en dataverkeer. je kunt hooguit isdn signaal omzetten in analoog signaal met een vox-centrale, maar dat heeft weinig te maken met he splitsen van telefoon en dataverkeer.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Aangenomen dat je ook een ISDN teleooncentrale hebt...als je naar buiten moet bellen zal dat met een 0 zijn. dus zet eens een nu voor dat nummer. als dat niet kukt, kun je ook nog :

0,<nummer>

proberen. Komma is een pauze in het inbellen, kan soms noodzakelijk zijn ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1