Canon Powershot A80 geluidsprobleempje

Pagina: 1
Acties:

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hello,

Sinds eind mei heb ik een Canon PS A80 in m'n bezit. Toen ik een geluidsmemo opnam bij een foto kon ik die later gewoon afspelen als ik naar die foto keek door 2* op SET te drukken.

Sinds het begin van deze vakantie lukt dit niet meer; ik moet altijd een omweg maken via Menu > Geluidsmemo en dan Play.

Vanmiddag ging ik naar de lokale Canon-dealer om hier uitleg om te vragen. Deze zei mij dat dat bij z'n Ixus 430 ook het geval was (hij moet dus ook langs Menu).

Willen de Powershot A80-gebruikers bevestigen of zijn uitleg klopt en dit normaal is???

Alvast bedankt.

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Verwijderd

Heb het net even gedaan, en volgens mij is het normaal.

Ik krijg hem ook niet maarzo aan het spelen via de review.

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:50
hier bij mijn a60 is het ook zo :p

als je het net hebt opgenomen kan je het nog met set beluisteren, maar als je dan de foto opnieuw bekijkt niet meer, misschien vandaar je verwarring

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik meen mij nochtans te herinneren dat ik vroeger gewoon op 2* op SET moest drukken om de geluidsmemo te beluisteren.

Enfin ja, als het bij jullie zo is, zal het wel normaal zijn...

Bedankt voor jullie medewerking!

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse