Duitse winkels...uw info :)

Pagina: 1
Acties:

• frederick684
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11-2022
Ik ben op zoek naar een goed deftige duitse winkel voor mn A/V compontenten te gaan halen want het is daar veel goedkoper dan hier in belgie. Velen onder jullie zeggen dat ze naar duitsland rap even om een versterker of andere onderdelen gaan, maar welke winkel verkiezen jullie dan? Gelieve te vermelden: link van de winkel, kan je in de winkel je bevoorbeeld samengesteld setje beluisteren; is er een goede klantendienst, tevredenheid ?

Alvast bedankt, ik denk dat ik niet de enige gelukkige persoon zal zijn bij deze topic :d

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:43
Heb je de shop-survey en de pricewatch al geprobeerd?

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-02 15:18

ZiegoM

Yammie R1

Ik heb mijn reciever bij de Mediamarkt in Herzogenrath gehaald. Ze hebben daar een paar 'luisterruimtes' met een groot aanbod van recievers. Wel allemaal instappers en middenklasse. Kwa speakers hebben ze niet echt veel.
Wel handig dat ze hier ook Nederlands spreken (iig de verkoper die ik had).

\_Specs_/

Verwijderd

Bestel niks bij www.digitalo.de

Al 5 weken geleden een bestelling geplatst met vooruitbetaling.
Nog steeds niks binnen, elke week zeggen ze dat ik die week de spulletjes krijg :(

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
www.mediacheckpoint.nl
luisteren: nee
klantendienst: snel en goed (garantiegeval gratis en goed opgelost)
tevreden: ja

www.audioklang.de
luisteren: ja maar wel gericht op het écht dure high-end materiaal
klantendienst: snelle beantwoording e-mails

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:07

PoweRoy

funky!

Jivecar schreef op 03 augustus 2004 @ 19:12:
www.mediacheckpoint.nl
luisteren: nee
klantendienst: snel en goed (garantiegeval gratis en goed opgelost)

www.audioklang.de
luisteren: ja maar wel gericht op het écht dure high-end materiaal
klantendienst: snelle beantwoording e-mails
1e is .de O-)

voordeel dat die site ook prijzen op de site heeft inplaats van die 2e :/
* PoweRoy gaat verder zoeken naar een surround systeempje :)

[This space is for rent]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 13:11
Ik heb heel veel super ervaringen met de Expert in Duitsland. Altijd vriendelijk en deskundig personeel, en altijd hele scherpe prijzen. Ik heb er o.a. apparatuur van Onkyo/Panasonic gehaald. De Expert in Duitsland verkoopt wel de "duurdere" merken als Onkyo/Marantz e.a. In Nederland is dit bijna niet te krijgen bij de Expert.

Carpe Diem

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 14:13

JT

VETAK y0

Mwah, de Expert in Purmerend staat vol met HK, Onkyo, Mission, JBL, Infinity en nog wat andere goede merken.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 13:11
JT schreef op 03 augustus 2004 @ 23:01:
Mwah, de Expert in Purmerend staat vol met HK, Onkyo, Mission, JBL, Infinity en nog wat andere goede merken.
Dan ligt het aan de Experts hier bij mij in de buurt. Zijn allemaal kleine plaatsjes met kleine Expertjes. Volgens mij ook van dezelfde eigenaar. Dat zal wel een en ander verklaren denk ik. Heb ik voor de rest niets gezegd.

Carpe Diem

• frederick684
Uhm klein vraagje

als ik nu in belgie/nederland mn systeem ga beluisteren en dan ga ik erom in duitsland...die knopjes op die versterker en dergelijke..zijn die dan toch niet in het duits?? Tblijft overal engels hopelijk? Engelse handleidingen vallen steeds van het net te plukken maar heb toch graag dat die bakken in het engels zijn..

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Voor mensen die een stukje willen rijden: www.radiomarkt.de site is niet super actueel maar ze hebben soms mooie aanbiedingen en je kan er altijd wat van de prijs nog afpraten.... :)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-02 15:18

ZiegoM

Yammie R1

frederick schreef op 04 augustus 2004 @ 10:51:
Uhm klein vraagje

als ik nu in belgie/nederland mn systeem ga beluisteren en dan ga ik erom in duitsland...die knopjes op die versterker en dergelijke..zijn die dan toch niet in het duits?? Tblijft overal engels hopelijk? Engelse handleidingen vallen steeds van het net te plukken maar heb toch graag dat die bakken in het engels zijn..
Volgens mij zijn ze gewoon allemaal Engels.
In ieder geval wel alles wat er bij de MediaMarkt stond.

\_Specs_/

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Ik heb ooit bij Klaus Merzweil spullen besteld (Receiver en DVD-speler, tezamen 1350 euro), geld overgemaakt, en een week later werd de receiver keurig afgeleverd en weer een week later de speler.

Dik tevreden, mede omdat ik zo'n 200 euro goedkoper uit was dan bij een discounter in Nederland.

Houdoe

Verwijderd

Mijn spullen heb ik bij Audiovision gehaald.
Via internet besteld en toen ze het spul hadden erheen gereden en pas betaald en meegenomen.
Ongeveer 30 min rijden als je bij Venlo de grens over rijdt.

Alleen films worden in het Duits vertaald. Ik heb nog nooit gezien dat ze de teksten op de knoppen vertalen. Zelfs niet van de eigen Duitse merken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 16:23 ]

• frederick684
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 16:22:
Mijn spullen heb ik bij Audiovision gehaald.
Via internet besteld en toen ze het spul hadden erheen gereden en pas betaald en meegenomen.
Ongeveer 30 min rijden als je bij Venlo de grens over rijdt.

Alleen films worden in het Duits vertaald. Ik heb nog nooit gezien dat ze de teksten op de knoppen vertalen. Zelfs niet van de eigen Duitse merken.
Hey, ik heb ook goede zaken gevonden op die website..en ik denk er dus wel aan om daar mn spullen te gaan kopen. Maar je zei net dat je eerst besteld hebt en dan gaan afhalen..wil dit dan zeggen dat je daar niet echt de mogelijkheid hebt om je keuze aan het werk te zien? Moet ik dan best eerst hier ergens iemand zoeken die voor mij alles aan elkaar wil aansluiten en dan er naar duitsland omrijden? :)

Verwijderd

frederick schreef op 04 augustus 2004 @ 16:56:
[...]
Moet ik dan best eerst hier ergens iemand zoeken die voor mij alles aan elkaar wil aansluiten en dan er naar duitsland omrijden? :)
Als je het maar vergeet om bij een welwillende winkelier in .NL te gaan luisteren om vervolgens in .DE je zooitje te gaan halen. Als er veel dat doen is het straks gedaan met de goede service die een hoop zaken nu nog (kunnen) bieden...
Pagina: 1