Toon posts:

windows (not CE) prog. op Pocket pc draaien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al een tijdje met de volgende vraag nl.:

Ik heb een mooi (oud) programma dat al vanaf windows 3.1 gebruikt kan worden.
Het gaat om een .MVB programma dat opgestart wordt met Windows Media Viewer. Ik kan het niet uitstaan dat ik geen oplossing kan vinden om dit oude programma op mijn Pocket PC (PPC 2002) te laten draaien!!!

Kan iemand mij helpen? Suggesties? Tips? Graag!

Groeten,
Maurice

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

Heb ik mijn vraag in de verkeerde tread gesteld?

Graaaaag reactie!

Bvd. groeten, Maurice

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 21:51

Schonhose

Retro Icoon

Vanwege de verschillen in architectuur denk ik niet dat het gaat werken.

Het groeten onder posts is niet noodzakelijk. ;)

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 21:57
Ik heb zelf ook een PocketPC en kan je garanderen dat dit niet lukt, tenzij je de source-code zelf in handen hebt. Zou je dat hebben, dan zou je een compile voor PocketPC kunnen doen en daarvoor zou je dan goed moeten linken naar de dll's beschikbaar in CE.

Er IS een DOS emulator voor PocketPC (http://www.pocketdos.com/ of http://www.xt-ce.com/) maar geloof niet dat dat gaat lukken om daar Windows 3.11 voor te gebruiken. Denk ook hoeveel ruimte je zou moeten hebben op je SDtje: DOS, Win311 en je appje. (Andere emulators voor PocketPC vindt je hier.

Beste suggestie van mij: dont be stubborn and find a good replacement :) Heeft mij ook een tijd gekost om van Microsoft Office naar StarOffice over te schakelen.. :D

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 21:51

Schonhose

Retro Icoon

Mask schreef op 12 augustus 2004 @ 09:24:
Beste suggestie van mij: dont be stubborn and find a good replacement :) Heeft mij ook een tijd gekost om van Microsoft Office naar StarOffice over te schakelen.. :D
Dit snap ik niet helemaal.... je draait StarOffice op je Pocket PC? Vreemd dan, want er is een Pocket versie van Office :?

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 21:57
Lol sorry, mijn fout. Wat ik bedoelde: Wees niet koppig en zoek een goeie vervanging van de software. Soms ben je niet blij met de functies die andere software hebben, maar uiteindelijk leer je er wel aan wennen. Voorbeeld: Ik draaide destijds altijd Microsoft Office op mijn laptop. Toen ik voor mijn bedrijf over moest naar StarOffice was ik er ook behoorlijk op tegen en gebruikte liever converter tools om de files om te zetten naar MS Office. Toen ik het daarentegen eenmaal had geinstalleerd, bleek het zo erg niet eens te zijn, in fact.. Het bevalt perfect :) Sorry voor de verwarring :P

Verwijderd

Topicstarter
Ben een weekendje bezig geweest om windows 3.1 te combineren met Pocketdos.
Is nog niet gelukt, wel bijna een echtscheiding!! Ga als ik tijd heb nog even verder proberen. Het is in ieder geval al een stap in de goede richting.

Bedankt voor de reacties/tips.

Maup
Pagina: 1