Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
We kunnen het zien
Dat kan simpeler met een layer:
Alleen ik vind dit alleen makkelijker als ik code moet copy/pasten, je kunt op die manier niet de code in 1 oogopslag zien.
code:
1
| <div style="width:400px; height:300px; overflow:scroll; border: 1px solid #000000;"></div> |
Alleen ik vind dit alleen makkelijker als ik code moet copy/pasten, je kunt op die manier niet de code in 1 oogopslag zien.
[ Voor 11% gewijzigd door André op 03-08-2004 15:52 ]
Het is dus geen frame maar een layer - vrijwel hetzelfde als wat jij post (overflow:auto ipv scroll)André schreef op 03 augustus 2004 @ 15:51:
We kunnen het zien![]()
(knip)
Ik vind het wel behoorlijk overzichtelijk. En als je soepel wilt kunnen knippen/plakken moet je gewoon de hoogte niet fixeren, breedte maakt dan niet uit.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dit is al eerder voorgesteld.
Zoek maar even in React Bugs en Featurerequests, dan kom je vanzelf tegen wat crisp daar ookalweer van vond, aangezien ik het te warm heb om dat ff zelf voor je op te zoeken
Zoek maar even in React Bugs en Featurerequests, dan kom je vanzelf tegen wat crisp daar ookalweer van vond, aangezien ik het te warm heb om dat ff zelf voor je op te zoeken
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()