[PC Spellen Verkopen] Redelijke vraagprijs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Ik was van plan de PCspellen NFS Underground, Simcity 4 en True Crime: Streets of LA te gaan verkopen.

Maar, wat is zijn een beetje redelijke prijzen? En op welke site kan ik ze het beste verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 18:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zoiets wordt ook wel gedaan in signatures hier op GoT... Verder kan je het altijd kwijt in V&A op de FP, maar verwacht er niet veel voor te krijgen. Doorgaans verwisselen de betere/nieuwere spellen voor 10~15 van eigenaar en de wat mindere titels voor 5~10. Dat is in ieder geval mijn ervaring.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
post al weggehaald dus deze is ook overbodig :)

Eigenlijk had je er niet eens op hoeven reageren. Een TR is genoeg ;) -Terr

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hier in je sig op GoT, ebay of marktplaats. NFS:U krijg je nog wel 12,50 euro voor, SC4 ca 5 euro en TC:SoLA 10 euro. Is natuurlijk afhankelijk van wat zaken maar veel meer gaat je niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Iemand ervaring met verkopen op FOK!?

Edit: het is niet de bedoeling om hiervan een handel topic te maken hoor. het zijn btw originele spellen.

[ Voor 60% gewijzigd door DeRCT13 op 03-08-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeRCT13 schreef op 03 augustus 2004 @ 15:06:
Ik was van plan de PCspellen NFS Underground, Simcity 4 en True Crime: Streets of LA te gaan verkopen.

Maar, wat is zijn een beetje redelijke prijzen? En op welke site kan ik ze het beste verkopen?
Waarom zou je die spellen gaan verkopen? Toch zonde, je krijgt er bijna niks voor terug. En een verzameling pc games is toch veel gaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Speel ze niet meer, neemt teveel ruimte in.

[ Voor 46% gewijzigd door DeRCT13 op 03-08-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Ik zou mijn farcry ook graag verkopen. Heb hem hier al maanden liggen en alleen de eerste paar dagen gespeeld, beetje miskoop dus. Maar het lijkt me nogal moeilijk om iemand die cdkey te garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DeepSeven schreef op 03 augustus 2004 @ 22:23:
Ik zou mijn farcry ook graag verkopen. Heb hem hier al maanden liggen en alleen de eerste paar dagen gespeeld, beetje miskoop dus. Maar het lijkt me nogal moeilijk om iemand die cdkey te garanderen.
Bij tweedehands spullen verkopen draaid het voor een groot deel om vertrouwen. Op marktplaats.nl staan er zo veel brakke advertenties met enorm weinig informatie, vaak niet eens of het om een simpel kopietje of een orginele gaat. Zet je een goede advertentie op met veel informatie, dan val je al direct positief op wat weer vertrouwen wekt. Als je hier duidelijk bij vertelt dat de CDKey door niemand anders wordt gebruikt zal dit heus wel overkomen, en een risico als koper blijf je natuurlijk houden.

Qua prijsbepaling: Kijk op website's als marktplaats.nl hoeveel andere mensen vragen voor hun spullen waarna je een bedrag bepaald. Bovenstaande bedragen lijken inderdaad reëel.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik koop spellen nooit via Marktplaats. Te louche volk imho. Je merkt gauw genoeg als je met iemand mailt wat zijn bedoelingen zijn.
Ik heb zelf erg goede ervaringen met eBay (zeker met Amerikanen). Staan ook altijd foto's bij zodat je kunt zien in wat voor staat alles is. Garandeerd niet je cd-key maar daar heb ik ook nog nooit problemen mee gehad.

Qua prijs, het blijft een beetje 'wat de gek er voor geeft'. Zeker als het spel ouder is of bijv een collector's edition is geweest. Voor een gesealde Planescape: Torment heb ik op eBay al een keer 120 dollar geboden zien worden (en ik zat zelf op 80 :X :P).
Pagina: 1