Ik heb hier nu een z-680 staan en wil graag er een z-560 bij kopen, maar mijn vraag is kan ik dan surround spellen spelen op pc als ik een audigy heb en kan ik alle speakers tegelijk gebruiken voor winamp? Ik gebruik nu 6 channel direct.
Ik snap niet helemaal wat je wilt bereiken.
Je hebt een 5.1 setje (Z-680) en je wilt daar een 4.1 set bijkopen (Z-560) en al die speakers wil je tegelijk aansturen? Dat je zeg maar 9.2 krijgt ofzo?
Je hebt een 5.1 setje (Z-680) en je wilt daar een 4.1 set bijkopen (Z-560) en al die speakers wil je tegelijk aansturen? Dat je zeg maar 9.2 krijgt ofzo?
Aannames zijn fataal.
Je krijgt hier natuurlijk nooit 9.2 uit, maar nog steeds 5.1, waarbij een aantal speakers dubbel zijn uitgevoerd. Maar het zou wel moeten kunnen, mits je over de juiste verloopstukken beschikt.
Als je de sets aan 2 verschillende geluidskaarten wilt koppelen en hoopt dat het spelgeluid of WinAmp muziek uit ALLE speakers komt, dan wordt het moeilijk. Er liep een topic op GoT over hetzelfde Windows geluid uit 2 verschillende geluidskaarten te laten komen, maar aangezien de search defect is, kan ik die niet voor je opzoeken.
Als je de sets aan 2 verschillende geluidskaarten wilt koppelen en hoopt dat het spelgeluid of WinAmp muziek uit ALLE speakers komt, dan wordt het moeilijk. Er liep een topic op GoT over hetzelfde Windows geluid uit 2 verschillende geluidskaarten te laten komen, maar aangezien de search defect is, kan ik die niet voor je opzoeken.
Deze 2 geluidskaartenmjax schreef op 03 augustus 2004 @ 15:05:
Je krijgt hier natuurlijk nooit 9.2 uit, maar nog steeds 5.1, waarbij een aantal speakers dubbel zijn uitgevoerd. Maar het zou wel moeten kunnen, mits je over de juiste verloopstukken beschikt.
Sorry ik zal het wat beter uitleggen
-Ik heb nu een Z-680 staan verbonden met me pc en me ps2
-In me pc heb ik een onboard soundcard en een audigy 2
- Z-680 is aangesloten via 6 channel direct
- Ik wil z-680 alleen nog gebruiken voor muziek op pc en surround gaming voor ps2
- Z-560 moet worden gebruikt voor pc surround,Waarom omdat me tv andere kant op staat en ik heb geen zin om steeds te veranderen
-En met muziek vanaf pc wil ik gewoon alle speakers gebruiken dus 9.2 hoeft niet met front enz is goed genoeg met 2 achter en voor
Ik hoop dat ik nu wat duidelijker ben
- Ik wil z-680 alleen nog gebruiken voor muziek op pc en surround gaming voor ps2
- Z-560 moet worden gebruikt voor pc surround,Waarom omdat me tv andere kant op staat en ik heb geen zin om steeds te veranderen
-En met muziek vanaf pc wil ik gewoon alle speakers gebruiken dus 9.2 hoeft niet met front enz is goed genoeg met 2 achter en voor
Eerlijk gezegd vind ik het nog steeds niet duidelijk wat je nu wilt, maar goed.Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 15:22:
Sorry ik zal het wat beter uitleggen
Begrijp ik nu dat je voor elk van je speakersets (vanuit de PC beschouwd) een verschillende toepassing hebt? En dat je geen toepassing hebt waarvoor je wilt dat ALLEBEI de sets geluid ten gehore brengen? Zo ja, dan is het gewoon een kwestie van de juiste geluidskaart in de juiste applicatie te selecteren.
Ik heb audigy 2 ik kan kiezen uit 6 channel direct en coax al sluit ik dan de z-560 op 6 channel direct aan en z-680 op coax loopt geluid dan gelijk?
Verwijderd
Daar is maar 1 manier voor, gewoon eens testen. Sluit beide op de Z-680 aan en schakel eens van direct naar coax. Als je de de optie Digital output only uitschakeld moet dan wel lukken denk ik (bij mijn audigy platinum EX gaat dat toch)
Waarom makkelijk doen als moeilijk leuker is
Waarom makkelijk doen als moeilijk leuker is
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 19:37 ]
Nonkel pleuris
Ik heb vraag ik heb de set nog niet alleen de z-680 en ik wil dus z-680 gebruiken voor ps2 gaming en z-560 voor pc gaming en z-560 & z-60 teglijkertijd voor muziek op pc maar hoe is dit mogelijk?
Als ik z-680 op coax aansluit en z-560 op direct kan dan me audigy dat wel aan.
Of is het mogelijk om je onboard te gebruiken voor z-680 en audigy 2 voor z-560
Hopelijk is mijn doel duidelijk
alvast bedankt
Ik heb vraag ik heb de set nog niet alleen de z-680 en ik wil dus z-680 gebruiken voor ps2 gaming en z-560 voor pc gaming en z-560 & z-60 teglijkertijd voor muziek op pc maar hoe is dit mogelijk?
Als ik z-680 op coax aansluit en z-560 op direct kan dan me audigy dat wel aan.
Of is het mogelijk om je onboard te gebruiken voor z-680 en audigy 2 voor z-560
Hopelijk is mijn doel duidelijk
alvast bedankt
Pagina: 1