waarom hoor ik hier iedereen zo verschrikkelijk positief over doom3?
ik vind het echt heel erg tegenvallen. zoals hierboven blackburn zegt dat ie zich paar keer lam is geschrokken is mijn nog niet overkomen, en ik ben toch al in lvl 5 of 6 ofzo.
verder kan ik zo wel een paar dingen opnoemen waar ik mij het meest aan stoor:
• Alles is solid. dit wil zeggen dat je dus praktisch niks kan verplaatsen dmv schieten of duwen
• Glas gaat nooit kapot (alleen door triggers in lvl zelf) je kan dus op de een of andere manier geen glas kapot schieten
• Je bent als je bukt niet in staat om op een kistje te gaan zitten zodat je met je kop tegen het plafond aan komt. (beetje vreemd)
• je kan niet springen en bukken tegelijk. (kan wel, maar werkt niet lekker)
• lvl's zijn simpel, weinig scripting. veel triggers die erg opvallen. (dus monsters spawnen voor je neus ipv net achter een kistje zodat het subtieler overkomt)
• Het spel is net een doolhof. ik verwachte een shooter, maar krijg bijna een roll playing game.
• verschrikkelijk weinig in te stellen aan opties. dus geen texture kwalie of A3D of EAX1/EAX2 enable/disable optie
en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
wat ik POSITIEF vind is het volgende:
• Erg leuke interactie met die pannels (dat je met je muis op het scherm kan klikken terwijl je ingame bent)
• Schaduwen zijn vet (hoewel met mijn vid kaart niet zo)
• game runt prima op low budget systeem (erg knap)
maar om nou te zeggen dat dit een super spel is..

nah.. niet echt vind ik.
*wacht op hl2*
This message was sent on 100% recyclable electrons.