Sorry mensen, ik weet niet wat ik vandaag heb

Ff opnieuw, dit topic gaat zo snel denk niet dat sommige nog mijn reactie gaan lezenRooT schreef op 04 augustus 2004 @ 21:40:
Huh heb nu iets raars. Zit bij zo'n mission dat ik naar een command centre moet om zo'n andere gast te ontmoeten. Dan moet ik door de administration heen, das dus zo'n lift waar ik dan in moet. Zodra die dan in de lift zit en naar level 1 wilt gaan gaat het spel dus laden, en onder het laden kapt ie af en zit ik in het main menukom dus niet verder nu..
Uiteraard wil ik dat.Schaapje_BlaaT schreef op 04 augustus 2004 @ 22:39:
Hmm, zou je eens 2 keer in console timedemo demo1 kunnen typen en dan de fps van de tweede keer vermelden? Dan ik kan zien of een nieuwe processor zin heeft.
[ Voor 15% gewijzigd door KillerDream op 04-08-2004 23:03 ]
Gewoon openen met WinRar, en de bestanden die het PK4 file bhevat extracten naar de base folder van Doom³, je weet wel, die map waar het Doom3config staat.PcManiaxx schreef op 04 augustus 2004 @ 22:38:
[...]
Ik snap trouwens nog steeds Pk4 verhaal niet. Wat moet je nou precies met winrar openen en hoe? En hebben mensen al een boost ondervonden?
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Een wetenschapper zat opgesloten in een ruimte met een soort afvalvernietiger ofzo... hij vroeg me of ik 'm vrij wou laten, maar toen drukte ik per ongeluk op de activatieknop voor die machine... zo zag de wetenschapper er dus uit toen 'ie merkte dat ik de verkeerde knop had ingedrukt... |
En zo zag de wetenschapper eruit nadat de machine klaar was... |
Op een gegeven moment stuit je op een ruimte die afgesloten is vanwege gif. Vanuit een nabijgelegen kamertje kun je een kraan bedienen om de gifvaten in de afvalverbrander te gooien. Al snel kwam ik er dus achter dat je ook dooie mensen kunnen pakken met de grijper... |
En huppa, in de afvalverbrander ermee! |
[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 04-08-2004 23:05 ]
Ik heb daar nog een filmpje van gemaakt met Fraps gister, was echt leuk omdat weer terug te zienWildfire schreef op 04 augustus 2004 @ 23:04:
Nog een paar pics uit het spel... ik zal de omschrijvingen maar even in spoilerspace zetten aangezien sommigen de plaatjes als spoilers zouden omschrijven...
Een wetenschapper zat opgesloten in een ruimte met een soort afvalvernietiger ofzo... hij vroeg me of ik 'm vrij wou laten, maar toen drukte ik per ongeluk op de activatieknop voor die machine... zo zag de wetenschapper er dus uit toen 'ie merkte dat ik de verkeerde knop had ingedrukt...
Plaatje 1...
En zo zag de wetenschapper eruit nadat de machine klaar was...
Plaatje 2...
Op een gegeven moment stuit je op een ruimte die afgesloten is vanwege gif. Vanuit een nabijgelegen kamertje kun je een kraan bedienen om de gifvaten in de afvalverbrander te gooien.
Al snel kwam ik er dus achter dat je ook dooie mensen kunnen pakken met de grijper...
Plaatje 3...
En huppa, in de afvalverbrander ermee!
Plaatje 4...
Ja, dan is die deur niet open, wat net voorbij kwam.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 23:07:
heeft dat trouwens nog effect op de missie ofzo, als je die gast dood?
[ Voor 41% gewijzigd door KillerDream op 04-08-2004 23:11 . Reden: spellingsfoutje :P ]
En die gast die helpt jou ook uiteindelijk. Omdat je hem hebt bevrijd.KillerDream schreef op 04 augustus 2004 @ 23:08:
[...]
Ja, dan is die deur niet open, wat net voorbij kwam.
Volgens mij vertelde 'ie niet veel soeps, maar voor de rest zou ik het niet meer weten. Ik had nog een quicksave van voordat ik op de verkeerde knop duwde, dus ik heb de quicksave geladen en toen wèl op de juiste knop geduwd...Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 23:07:
heeft dat trouwens nog effect op de missie ofzo, als je die gast dood?
[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 04-08-2004 23:09 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 23:30 ]
zou je eens je 2e timedemo score willen laten horen op deze settings?!MrJ schreef op 04 augustus 2004 @ 22:38:
Tip voor Ati kaarten:
VSync aanzetten dus. Bij mij ging de 'blur' weg.
Draai nu 1025x768 high AA op 2.
Verdere tweaks:
.pk4 files uitpakken
seta image_useCache "1"
seta image_cacheMegs "256"
seta image_cacheMinK "20480"
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ik zit nu in The site 3, maar ik vraag me af, een stuk terug moest je een transmissie naar aarde zenden, heeft het spel enig andere verloop als je die cancelled? |
neeshifty schreef op 04 augustus 2004 @ 23:21:
vraagje
(wat verder in het spel)
Ik zit nu in The site 3, maar ik vraag me af, een stuk terug moest je een transmissie naar aarde zenden, heeft het spel enig andere verloop als je die cancelled?
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 00:51 ]
Verwijderd
Dat is een special edition?Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 23:39:
GFORCE 4FX kaart
[ Voor 15% gewijzigd door KillerDream op 04-08-2004 23:44 ]
[ Voor 27% gewijzigd door LordMithril op 04-08-2004 23:43 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Het zal er wel op te draaien zijn.Lord_Mithril schreef op 04 augustus 2004 @ 23:41:
@ TMTI
Forget it. die Gf4mx weggooien en een echte videokaart kopen.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 23:59 ]
Het staat er letterlijk:TimTie schreef op 04 augustus 2004 @ 23:37:
Deze error krijg ik bij het opstarten van het spel.
Error during initialization
*knip*
Verwijderd
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Toen ik die gast voor het eerst tegenkwam ging dus alles ontploffen waarna die gast in een zombie veranderde. Ik zat echter alleen maar naar die monitoren te kijken en om me heen, niet naar die gast dus en plots komttie: *pats*King_Louie schreef op 05 augustus 2004 @ 00:00:
* Benotti is een schijterd
Ik durf niet verder
En ik heb pas net die gozer gevonden helemaal in het begin
moest je van de schrik bijkomenSchumi4ever schreef op 05 augustus 2004 @ 00:02:
[...]
Toen ik die gast voor het eerst tegenkwam ging dus alles ontploffen waarna die gast in een zombie veranderde. Ik zat echter alleen maar naar die monitoren te kijken en om me heen, niet naar die gast dus en plots komttie: *pats*
Vervolgens heb ik hem denk ik met mijn blote handen of mijn zaklamp afgemaakt, ik kon zo snel mijn pistool niet vinden
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Weet ik niet meer, maar die gast was all over me dus ik wilde hem zo snel mogelijk uit de weg ruimen, dat deed ik dus met wat ik op dat moment in mijn handen had (, of mijn zaklamp, of niks
Ik heb geen 3dkaart in de aanbieding (nouja, eigenlijk welVerwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 00:02:
stuur maar op die kaart hehe!
Dit bestand is beschadig met winrar. Zou er een manier zijn om het te te reparen.Access schreef op 04 augustus 2004 @ 23:57:
[...]
Het staat er letterlijk:
copy gamex86.dll to D:\Games\Doom 3\base\gamex86.dll
En die dll kan je dus vinden in D:\Games\Doom 3\base\game00.pk4 door dat bestand te openen met winrar.
[ Voor 10% gewijzigd door TimTie op 05-08-2004 00:13 ]
Wat heb je daar nu eigenlijk in je handD³ schreef op 04 augustus 2004 @ 22:36:
Net mn eerste sessie Doom III achter de rug, yay! Ziet er nog beter uit dan ik had verwachtVerder vallen de animatie en voice acting me positief op en wat maakt die shotgun een sneu geluidje
Imp attack!
[afbeelding]
Wordt een ware beproeving dit, ik schrik al van het minste of geringste
Dan is de hele sweer weg. Donker is leuk en "spannent". Ik vind die schrik momenten echt mooi gemaakt.King_Louie schreef op 05 augustus 2004 @ 00:12:
[...]
Of iig een mod waardoor het licht aanblijft.Ik wil zien wat mij probeert te vermoorden.
[ Voor 9% gewijzigd door darkdesign op 05-08-2004 00:15 ]
Hehe, nee dat is niet de eindbaas, d'r komen nog een paar creepsVerwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 00:01:
[afbeelding]
ik neem aan dit dat dit eindbaas is? krijg hem niet d00d, heb al meerdere keren dat 'speciale' wapen (die je met q tevoor schijn haalt) geprobeerd en alle kogels uit mijn wapens op hem afgevuurt maar het weigert d00d te gaanwat doe ik fout?
De schrikmomenten moeten juist weg, die maken het spel zo eng!darkdesign schreef op 05 augustus 2004 @ 00:13:
[...]
Dan is de hele sweer weg. Donker is leuk en "spannent". Ik vind die schrik momenten echt mooi gemaakt.
Crash, dat is denk ik een shotgun
Een mooie wandeling op Mars?Schumi4ever schreef op 05 augustus 2004 @ 00:18:
Stel je eens voor dat er een mod komt waarbij alle monster weg zijn en het licht altijd aanstaat, dan blijft er niet veel meer over![]()
(Serieus, wat blijft er dan nog over!?)
[ Voor 35% gewijzigd door Victor op 05-08-2004 00:19 ]
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 00:37 . Reden: gevonden ]
[cynisme]
Dan moet er eerst een mod komen om die muren weg te halen
Das volgens mij een shottie alleen heeft ie ingezoomd.Crash schreef op 05 augustus 2004 @ 00:13:
[...]
Wat heb je daar nu eigenlijk in je hand
Ik kan het niet helemaal thuisbrengen van wat het zou moeten of kunnen zijn
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770
Verwijderd
omdat je geld hebt voor Windows server 2003 enterprise edition op je desktop te draaien voor een prikke xp home aanschaffen?Animal schreef op 05 augustus 2004 @ 00:40:
DoomIII requires windows 2000 or XP
Ik draai win2k3 Ent. en compatibaliteits modus mocht niet baten.
iemand hier een oplossing voor?
en als ik nou eens gewoon windows 2003 wil blijven draaien omdat ik er zoveel geld aan uit gegeven heb?gnimmeL_kraD schreef op 05 augustus 2004 @ 00:43:
[...]
omdat je geld hebt voor Windows server 2003 enterprise edition op je desktop te draaien voor een prikke xp home aanschaffen?
Wacht op de Linux files en draai het op Linux.Animal schreef op 05 augustus 2004 @ 00:40:
DoomIII requires windows 2000 or XP
Ik draai win2k3 Ent. en compatibaliteits modus mocht niet baten.
iemand hier een oplossing voor?
Ik heb ook even doom 3 geprobeerd te installeren op win 2k3, op verschillende manieren. Maar inderdaad. Hij doet weinig. Misschien is er wel een mogelijkheid om de detectie te omzeilen ofzo....Animal schreef op 05 augustus 2004 @ 00:45:
[...]
en als ik nou eens gewoon windows 2003 wil blijven draaien omdat ik er zoveel geld aan uit gegeven heb?
OMFG, volgens mij zei ik dat ik windows 2003 wil blijven draaiencorpseflayer schreef op 05 augustus 2004 @ 00:49:
[...]
Wacht op de Linux files en draai het op Linux.
Ja, maar de detectie zit in de ''windows installer''gnimmeL_kraD schreef op 05 augustus 2004 @ 00:50:
[...]
Ik heb ook even doom 3 geprobeerd te installeren op win 2k3, op verschillende manieren. Maar inderdaad. Hij doet weinig. Misschien is er wel een mogelijkheid om de detectie te omzeilen ofzo....
Okee, ga ik ff checken.Simulated Zero schreef op 05 augustus 2004 @ 00:51:
In het vorige deel aan het einde stond wel een howto over win2k3 en doom 3
[ Voor 66% gewijzigd door Animal op 05-08-2004 00:52 ]
Raku
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door -Skyhawk- op 05-08-2004 01:02 ]
Bij pagina 32 krijg ik hem nog niet gevondenAnimal schreef op 05 augustus 2004 @ 00:50:
[...]
OMFG, volgens mij zei ik dat ik windows 2003 wil blijven draaien
Wat een reply's!
[...]
Ja, maar de detectie zit in de ''windows installer''
Die geeft ook aan...checking operating system enzo
@ hieronder
[...]
Okee, ga ik ff checken.
Bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door Animal op 05-08-2004 01:05 ]
Tel de namen van de maps uit pak000.pk4 en je bent er
Dat is idd de shotgun, maar ik heb het plaatje gecroppedCrash schreef op 05 augustus 2004 @ 00:13:
Wat heb je daar nu eigenlijk in je hand
Ik kan het niet helemaal thuisbrengen van wat het zou moeten of kunnen zijn
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door rewind. op 05-08-2004 01:29 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 01:31 ]
Gewoon een false positive. Er staat kennelijk iets in overhearcampbell2.md5anim ('t is gewoon een groot tekstbestand met informatie over animaties) waardoor BitDefender alarmbellen laat rinkelen. Zoals maar weer eens blijkt: virusscanners zijn niet perfect.WooK schreef op 05 augustus 2004 @ 01:07:
Kan aan mij liggen maar bij het uitpakken van die pk4 files krijg ik dit;
[afbeelding]
Kan alleen niets vinden over die variant?
Beter lezen, staat in de eerste post van het topic onder het kopje 'Frequently Asked Questions' (je bent dus niet de eerste die dit vraagt):Stoney187 schreef op 05 augustus 2004 @ 01:28:
uhm kan iemand mij vertellen hoe ik in console kom ik kan het niet vinden bij controls en ~ werkt niet
Hoe open ik de console?
CTRL + ALT + ~
Je kan er ook een snelkoppeling naar maken: "[doom3 dir]\Doom3.exe" +seta com_allowconsole 1 dan hoef je enkel maar op ~ te rammen
[ Voor 71% gewijzigd door Rafe op 05-08-2004 01:44 ]
ip: 81.69.162.91 port 27666 |
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
melly schreef op 05 augustus 2004 @ 01:50:
Pfff....ben nu bezig met een eindbaas!!!...
Mega groot en ik heb het gevoel dat dit wel de echte eindbaas kan zijn.
Alleen ik krijg hem never niet dood...
Schiet alles leeg wat ik maar kan vinden zonder resultaat.
En ik vind ook zo snel nix in de buurt wat je anders kan doen.
Even ter verduidelijking over welke eindbaas ik het nu heb,
Dit is de grootste tot nu toe en nee..het is niet diegene met die vliegende schemerlampjes om z'n kop
Je vecht boven een lavapoel en je kan alleen circels lopen.
Iemand enig idee hoe we deze krullebol dood krijgen?
Je BGF en/of rocketlauncher leegschieten en ondertussen als je dat background stemmetje hoort van "use us" dat is het teken dat je die cube moet/kunt gebruiken. Gewoon die cube pakken en dan op de boss loslaten totdat ie er aan zwijkt btw dat in circles lopen dat is juist ook de bedoeling want hij's namelijk sneller dan jouw heeft nie veel zin om rond hem te gaan lopen lol |
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 01:59 ]
`jarnotjuh schreef op 05 augustus 2004 @ 01:51:
voor de slimmerikken onder ons:
ik heb hier een servertje draaien, kom ff spelen johhij is wel dedicated, ik neem aan dat ie gewoon werkt....
heb alleen dedicated aangezet, daarvoor(zonder dedicated deed ie het gewoon dus) deed ie het gewoon
ip: 81.69.162.91 port 27666
hij blijft vanacht aan dus...
als dit niet mag verwijder het maar
Verwijderd
Ja, its the same onemelly schreef op 05 augustus 2004 @ 02:06:
Thx Xperience21..maar dit deed ik al tijden.
Tot zover zonder resultaat
Hebben we het wel over dezelfde eindbaas?
Die ik bedoel vind je als je helemaal afgedaald ben op mars.
Je bevindt je in een soort van Egyptische levels.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 02:29 ]
Yups..je had toch gelijk..was een kwestie van iets langer volhoudenVerwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 02:22:
[...]
Ja, its the same oneik heb ehm al uitgespeeld. Je bedoelt dat lelijk ventje op deze afbeelding hieronder.
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
hum ik dacht ik heb de hell gehad eindelijk dat klere beest verslagen. maar blijkt het nu vrolijk door te gaan, heb het nog steeds niet uitgespeeld Heeft dit misschien nog met de story line te maken ofzo of dat moment waar je die keuze kunt maken om wel of geen transporten te roepen? Want toen ik net uit de hel kwam werd er nog gezegd dat ik de poort dicht moest doen zodat ze de transports niet kunnen pakken... |
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 07:24 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
hehehe misschien omdat je te veel hoopt dat je schriktTimocos schreef op 05 augustus 2004 @ 08:39:
Ik heb nu het spel een tijdje zitten spelen ( ben nu in Alpha Lab ) maar vind hem tot nu toe niet eng ...![]()
Ziet er allemaal zeer cool uit enzo maar ik schrik niet zoals ik eigenlijk zou willen ...
Clif Barkers Undying en Resident Evil vond ik eng ... kreeg ik echt schrikmomenten maar hierbij ( nog ) totaal niet
[ Voor 23% gewijzigd door WeAreLegion op 05-08-2004 08:55 ]
Vergeet toch eens die fps bij de cache aanpassingen. Deze zorgen niet direct voor een fps winst, maar voor een betere overgang naar andere ruimten enzo.Xymox schreef op 05 augustus 2004 @ 07:41:
Het verhogen van de cachesize, geen verschil :
pk4 uitgepakt, cache instellingen volgens tips, CAT 4.7, 9800Pro@420/370 -> 47 fps
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Je hebt een PDA, daar staat onderin wat je doel is. Verder even zoeken naar gesloten deuren, daarvoor moet je soms ook terug waar je vandaan kwam.Mketelaar schreef op 05 augustus 2004 @ 09:01:
Ik heb dat kluisje geopend en spulletjes gepakt, maar wat moet ik nu doen, weet niet waarheen ik moet??
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq