Installeer sisoft eens opnieuw.chimo schreef op 03 augustus 2004 @ 12:29:
Heeft iemand dit weleens gehad?
[afbeelding]
Ik heb gedefragmeteerd maar error blijft
[ Voor 11% gewijzigd door Tutti-frutti op 03-08-2004 12:40 ]
[rml][ Benchmarks] Post hier je RAID0 scores![/rml] » nieuw topic in Software Algemeen
Het is niet de bedoeling om op zichzelf staande problemen in andere topics te posten, al helemaal niet als het om een software-related probleem gaat en het topic waarin je wilt posten een benchmarktopic is
Het is niet de bedoeling om op zichzelf staande problemen in andere topics te posten, al helemaal niet als het om een software-related probleem gaat en het topic waarin je wilt posten een benchmarktopic is
Sorry, ik wilde dus ook een benchmark posten maar dan moet ie het wel doen.BalusC schreef op 03 augustus 2004 @ 12:39:
[rml][ Benchmarks] Post hier je RAID0 scores![/rml] » nieuw topic in Software Algemeen
Zal volgende keer beter opletten.
offtopic:
heb je m'n mail trouwens gelezen BalusC? misschien een beetje brutaal maar wellicht kun je helpen..
heb je m'n mail trouwens gelezen BalusC? misschien een beetje brutaal maar wellicht kun je helpen..
Ik zou zeggen, defragmenteer je schijf
Of is die niet gefragmenteerd?
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
"Ik heb gedefragmeteerd maar error blijftTux schreef op 03 augustus 2004 @ 19:11:
Ik zou zeggen, defragmenteer je schijfOf is die niet gefragmenteerd?
Dank je wel, opnieuw geinstalleerd en het werkte maar wel na 2 keer refreshen..
Helaas kan ik net deze info niet vinden in AIDA32, anders zou ik je aanraden die eens te gebruiken.chimo schreef op 03 augustus 2004 @ 19:25:
[...]
Dank je wel, opnieuw geinstalleerd en het werkte maar wel na 2 keer refreshen..
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Pagina: 1