[xD kaarten] Verschil olympus - andere merken

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Lieden,

Ik heb een Olympus C350 Zoom. Werelds dingetje, kon nog meer dan ik verwachtte :)
Wat ik me alleen afvroeg: ik kan panoramafoto's maken, maar alleen met de originele Olympus xD kaarten kan dat ook daadwerkelijk een mooie panoramafoto worden - anders moet ik de foto bewerken.
Wat is dan het verschil tussen een Olympus xD kaart en een xD kaart van een ander merk, dat dat met een ander merk kaart niet kan :?
En hoe is dat probleem mogelijk te omzeilen? :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:15

YellowCube

Wait...what?

er zijn genoeg links te vinden mbv de search bijv:
Special XD card voor panorama-opnames

Olympus C-350 Zoom en XD Picture card

[ Voor 25% gewijzigd door YellowCube op 03-08-2004 12:48 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kort samengevat kunnen de bedrijven een beveiliging in de camera inbouwen zodat je alleen panoramafoto's kan maken op een 'origineel' xD kaartje.

Correct me if I'm wrong :)

Verwijderd

Een panorama maken: schiet gewoon foto's en plak ze aan elkaar met een programma op je cpu en niet in je cam. Simpel zat werkt veel beter en heb je meer controle over de instellingen bij het maken en nabewerken.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Thanx voor de replies. Had de search wel gebruikt...maar ik denk de verkeerde criteria gebruikt ofzo 8)7

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Kee dan :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.