Toon posts:

[MSN6+] Na tijdje last van missende zaken in interface? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier Windows Xp Pro draaien met daarop
Msn Messenger 6.2.0137
Msn plus versie 3.00.92

Maar meestal naar een tijdje na de installatie van msn krijg ik bugs zoals dit

zoals je hier ziet laat die de foto niet zien

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/486GK61IV5R9/N6840VS0NHTM/JPEG/1091527272//v5sh

Bij deze wordt de status balk gewoon wit dus je ziet er niks van maar het is er wel

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/UM9N19E7E105/0NPBQI61OLH9/JPEG/1091527272//v5sh

alle 2 zeer irritante bugs , heb tevens ook vaak zat dat me status balk bij het overhalen van een bestand verdwijnt, of dat smilie's niet meer na behoren werken dat je alleen de code er van ziet.
Ook smilies die elke keer een stukje vooruit gaan in je naam.

Zijn er nog meer mensen met die probleem? en wat kan je er aan doen?

bij voorbaat dank _/-\o_

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik zie ze wel, alleen is mij je probleem niet helemaal duidelijk; dat de foto van de ander niet verschijnt, snap ik, maar wat is er mis op de andere screenshot?
De-installeer eens MSN plus, en kijk of je problemen blijven.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

( plaatjes doen het gewoon hoor ;) )
Heb je toevallig je systeem overclocked?

toen ik dat deed kreeg MSN ook kuren, zoals het niet meer tonen van smileys maar wel de code er van, of dat de link bij een filetransfer alleen op de eerste paar letters zit ipv een heel woord.

heb er nog geen oplossing voor gevonden

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

Bij de tweede heeft de andere persoon gewoon geen foto ingesteld. Kun je uitzetten in de opties.

Die eerste is wel een nieuwe ja... vraag me af of dat na te maken is met een compleet blauwe foto :D

Verwijderd

Topicstarter
2e screenshot zou boven bij naam een statusbalk staan dat die persoon afwezig is je ziet heeeeeeeelll lichtelijk dat het vak ervan er wel staat maar het eigenlijk gewoon helemaal wit.

Als ik msn opnieuw installeer is het probleem over maar na tijdje begint het zelfde gezeur weer

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 12:21:
Bij de tweede heeft de andere persoon gewoon geen foto ingesteld. Kun je uitzetten in de opties.

Die eerste is wel een nieuwe ja... vraag me af of dat na te maken is met een compleet blauwe foto :D
de 2e van die foto ok maar daar ging het meer om die statusbalk ;)

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 17:45
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 12:22:
de 2e van die foto ok maar daar ging het meer om die statusbalk ;)
jah, en wat is er mis met die Statusbalk dan?

ik zie er niets vreemds aan eigenlijk

de text "laatste bericht ontvangen om xx:xx" gaat om ontvangen berichten dus, en zo te zien heb jij als enige wat in 't venster getyped; dus niets ontvangen; dus hoeft er niets in de statusbalk te staan

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Topicstarter
Chillz schreef op 03 augustus 2004 @ 14:07:
[...]

jah, en wat is er mis met die Statusbalk dan?

ik zie er niets vreemds aan eigenlijk

de text "laatste bericht ontvangen om xx:xx" gaat om ontvangen berichten dus, en zo te zien heb jij als enige wat in 't venster getyped; dus niets ontvangen; dus hoeft er niets in de statusbalk te staan
wat dacht van van bv De huidige status van blablabla is afwezig ;) volgens mij is dat gedeelte wit kijk maar is heeeel goed

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb 5 offtopic reacties verwijderd uit het topic. Verder pas ik je topictitel even aan :)

[WinXp][Msn Bug] > [MSN6+] Na tijdje last van missende zaken in interface? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
KompjoeFriek schreef op 03 augustus 2004 @ 12:21:
( plaatjes doen het gewoon hoor ;) )
Heb je toevallig je systeem overclocked?

toen ik dat deed kreeg MSN ook kuren, zoals het niet meer tonen van smileys maar wel de code er van, of dat de link bij een filetransfer alleen op de eerste paar letters zit ipv een heel woord.

heb er nog geen oplossing voor gevonden
Systeem is niet overgeclocked

Amd Atlhon Xp2500+
Kingston 512mb 333mhz
Ati Radeon 9700 Pro
Asus A7N8X Deluxe Rev. 2

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 17:45
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 14:15:
wat dacht van van bv De huidige status van blablabla is afwezig ;) volgens mij is dat gedeelte wit kijk maar is heeeel goed
nu je het zegt... je hebt gelijk

is dit beter te zien als er meer getyped is in het venster?
Volgens mij krijg je dan een niet-aansluitende scrollbalk...
misschien op die manier een screenshot maken, is het in een keer gelijk duidelijk te zien

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1