[PDA] Mogelijk een nieuwe PDA roundup

Pagina: 1
Acties:

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Topicstarter
Zou er niet weer eens een nieuwe PDA roundup gemaakt kunnen worden?

Sinds kort ben ik mij aan het inlezen over een mogelijk nieuwe PDA, en uiteraard ga ik dan naar 'mijn' site.
Dan blijkt dat er op dit gebied treurig weinig te melden is door T.net. De laatste roundup is van vrijdag 29 december 2000, en is dus allang achterhaald.

Op zich kan ik het ook wel naar sites als kieskeurig, of pocketpc-club.nl, maar ik vind deze sites ook niet echt 'je van het' op het gebied van reviews.

Bij Kieskeurig betwijfel ik of sommige reviews met een neutrale blik zijn geschreven, en bij Pocketpc-club.nl zijn er wel wat reviews, maar vaak niet van henzelf, en ook geen echte roundups.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

In de Duitse C't staan er deze/vorige week (nr 16, 26-7) 22 getest :)
Maar hoewel ik er ook in geinteresseerd zou zijn, suggereren de dalende verkoopcijfers van PDA's dat er wellicht niet heel veel interesse in zal zijn van potentiele kopers.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Topicstarter
En waar denk je dat die dalende verkoopcijfers door komen?! Doordat er geen goede reviews zijn ;) .

Maar je tip over de Duitse C't ga ik zeker even nachecken als ik straks bij het station ben.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MrE schreef op 03 augustus 2004 @ 13:17:
En waar denk je dat die dalende verkoopcijfers door komen?! Doordat er geen goede reviews zijn ;) .
Check daarvoor maar dit nieuwsje: Pda-markt blijft wereldwijd verder krimpen. Een gebrek aan goede features is een betere reden ;) .
MrE schreef op 03 augustus 2004 @ 13:17:
Maar je tip over de Duitse C't ga ik zeker even nachecken als ik straks bij het station ben.
Check dan ook even Brighthand :) . Die site heeft soms ook nog wel eens wat leuke reviews.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Het waarom dat Sony zich terugtrok uit de PDA markt in US hier ..LOL :) van de brighthand site idd..
Ik mis een goede recente review ook.. maar misschien is het dat steeds meer mensen overstappen naar gsm met allerlei incompatible zooi er op?

[ Voor 7% gewijzigd door henkleerssen op 03-08-2004 13:34 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Laten we hier geen algemene discussie over PDA's van maken :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1