[X800] Halflife 2 meegeleverd en wanneer leverbaar?

Pagina: 1
Acties:

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07 07:24

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Helaas is mijn 9700Pro gisteren overleden en er moet dus een nieuwe komen.
Zelf zat ik te denken aan een X800 Pro kaart.

Na Powerline, Computerland en MyCom gebeld te hebben kwam ik tot de ontdekking dat er zelfs wachtlijsten zijn voor deze dingen. :( Iemand een idee wanneer ze leverbaar zijn uit voorraad of weet iemand een toko die ze heeft in Den Haag?

Verder vroeg ik me af bij welke fabrikant je er Half-Life 2 bij krijgt. ASUS?

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 09:54
Bij Hercules kreeg je altijd de coupon voor Half Life 2, maar die zijn helaas gestopt met grafische kaarten.

Maareuh, Alternate heeft wel de X800 op voorraad hoor.

[ Voor 31% gewijzigd door jelle. op 03-08-2004 11:27 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 11:32
Er staan een heleboel van deze kaarten in de pricewatch. Bel of mail die winkels of ze hem hebben. Wie weet...

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op 03 augustus 2004 @ 11:25:
Er staan een heleboel van deze kaarten in de pricewatch. Bel of mail die winkels of ze hem hebben. Wie weet...
Ik heb de grootste gebeld, maar krijg te horen dat ze die dingen nog niet hebben of een wachtlijst is. En op mijn Half-Life vraag hebben ze al helemaal geen antwoord.
jelleeee schreef op 03 augustus 2004 @ 11:25:
Maareuh, Alternate heeft wel de X800 op voorraad hoor.
ja voor 100 Euri meer. Die gasten zijn echt duur

[ Voor 25% gewijzigd door AMD op 03-08-2004 11:29 ]

Verwijderd

bij www.komplett.nl zijn er nog 20 Voorradig de Sapphire X800 PRO VIVO _/-\o_

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Misschien een beetje ot, maar ik heb veel belang bij je dode 9700 desnoods alleen core!).
Deze gaat dan uit elkaar gesleuteld worden voor mijn volgende reportage (zie ook sig url).

AlphaESS 10+6kW + 23kWh batterij || 64x 500Wp PV || '23 MY LR || LG R290 16kW WP

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
ik geloof dat er tegenwoordig geen coupons voor HL2 bij de nieuwe radeons geleverd word.

Verwijderd

lol, we (Mycom) hebben inderdaad hele slechte leveringen voor die kaart. Een wachtlijst zou ik het niet noemen, maar je kan wel reserveren, en wie het eerst komt wie het eerst maalt :p We hebben er toen ie net uit was 1 of 2 gekregen en het is wel een 1337 kaartje hoor :D

Ik heb in iedere geval bij mijn eigen Asus een coupon zitten voor HL2 dus ik denk dat alle asus kaarten dat wel hebben?

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
wanneer verwachten jullie (MyCom) voorraad te hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door AMD op 03-08-2004 13:46 ]

Verwijderd

Hellaas moet Mycom mij dan maar eens eerst helpen....:)

Vorige week eindelijk mijn Asus AX800pro gekregen, wat denk je...ik krijg nu net een defecte. (heb ik weer)

Kaart is retour Mycom en zit weer braaf te wachten...terwijl die € 490,00 al een heel tijdje van mijn rekening is. |:(

edit:
Er zat trouwens bij mij niks bij van HL2

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 14:23 ]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:01

Wildfire

Joy to the world!

De huidige ATi kaarten hebben geen coupons meer. En HL2 wordt ook niet meegeleverd.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Ik weet dat ze bij gistron uit voorraad leverbaar zijn, maar dat is geen asus maar een Powecolor radeon x800pro, er zit geen HL2 coupon

Verwijderd

Ik heb de Powercolor X800 XT PE Limited Assasin edition onlangs aangeschaft en er zat een HL2 coupon bij.
http://www.tul.com.tw/glo...cat1=12&cat2=101&cat3=262

Bij de pro versies zitten ze idd niet maar als je de 50€ voor half life 2 bij rekent dan is het prijsverschil niet zo groot tussen de pro en de XT PE. Wel zorgend at het de Limited Edition is anders heb je Half Life 2 ook niet

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:26

mvds

Totally awesome!

AMD schreef op 03 augustus 2004 @ 11:27:
ja voor 100 Euri meer. Die gasten zijn echt duur
Vrij logisch als ze zo'n beetje de enige zijn die de kaart uit voorraad kunnen leveren he :)

En ik zie heel vaak shops dingen aanbieden voor prijzen (ver) beneden de gemiddelde prijs, ze hebben ze alleen nooit op voorraad. En vaak is de wachttijd dan zo lang, dat tegen de tijd dat ze ze op voorraad hebben, de prijzen bij de andere shops ook op hetzelfde niveau zitten.

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
den haag?
hmm PCL al geprobeerd op de laan van meerdervoort?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:01

Wildfire

Joy to the world!

Als je een X800 Pro wilt en het maakt je niet uit dat 'ie hoogstwaarschijnlijk niet te modden is, dan kun je bij Eynstein een Club3D of ASUS bestellen aangezien zij die op voorraad hebben.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Ik liep laatst vobis binne voor een cat5.. wat denk je staat er boven de bali een supergrote doos.. Asus X800 Pro. Whaha Vobis wtf :D.

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Nou ja, ik denk dat ik nog even wacht op betere prijzen en levering. Heb intussen met wat klussen me 9700Pro aan de gang gekregen.
Bedankt dan iig voor jullie tips

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:57

Piggen

Lekker bakkie

Ik zeg het toch nog maar even :)

Eynstein heeft de Asus X800 Pro op voorraad voor € 465,33
Pagina: 1