Toon posts:

Gamecube leest geen buitenlandse Games??

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn broertje heeft een gamecube gekocht en heeft voor zijn verjaardag spellen uit Amerika gekregen.
Een tante heeft die voor hem in Amerika gekocht omdat ze daar veel goedkoper waren.
Maar nu is het probleem dat hij ze niet kan lezen.
Is dit altijd zo??
Ik weet niets van een gamecube ik heb net zitten zoeken maar kan niets vinden op GOT.
Ik weet niet welke techniek de Gamecube gebruikt maar zou het ook met regiocodes te maken hebben. Net zoals op dvd's??
Zoja is er iets aan te doen zodat ze wel werken??

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Koop een freeloader

deze vraag had je ook in het grote gamecube topic kunnen stellen, daar had je zelfs het antwoord kunnen vinden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 10:58:
Hallo,

Mijn broertje heeft een gamecube gekocht en heeft voor zijn verjaardag spellen uit Amerika gekregen.
Een tante heeft die voor hem in Amerika gekocht omdat ze daar veel goedkoper waren.
Maar nu is het probleem dat hij ze niet kan lezen.
Is dit altijd zo??
Ik weet niets van een gamecube ik heb net zitten zoeken maar kan niets vinden op GOT.
Ik weet niet welke techniek de Gamecube gebruikt maar zou het ook met regiocodes te maken hebben. Net zoals op dvd's??
Zoja is er iets aan te doen zodat ze wel werken??
Meeste consoles zijn hiervoor beveiligt idd. maar vergeet ook niet in jou geval gc hier gekocht is PAL en die spellen zijn NTSC ander beeld formaat dus

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Een amerikaanse gamecube kan alleen maar amerikaanse games lezen.

Een PAl gamecube kan alleen Pal games lezen en een Jap gamecube kan alleen JAP spellen lezen. Zitten regio locks op.

Of je moet een freeloader kopen. Dan doe je die eerst in je cube selecteer je de regio waar het spel vandaan komt en dan stop je het spel erin, is dus wel lastig.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig waar mijn broertje die freeloader kan kopen en wat hij ongeveer kost??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 11:05 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
lastig? tja..
even een cd'tje verwisselen, zo veel moeite is dat ook weer niet, maargoed...

Freeloader is gewoon bij media markt etc. te vinden, dus veel plezier ermee :)
kost ~20 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door nioz op 03-08-2004 11:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal!!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 11:07 ]

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 13:05
Ja met Freeloader heb je mazzel. De PS2 heeft zulk "comfort" niet.

Verwijderd

heb je toch ook van die region X dingen voor?

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Of je koopt een action replay daar zit ook een freeloader ingebouwt als ik het goed heb.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Topicstarter
schnumi schreef op 03 augustus 2004 @ 11:16:
Of je koopt een action replay daar zit ook een freeloader ingebouwt als ik het goed heb.
En wat is een action replay??

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Daar staan ook allemaal cheats op voor games etc. Dus als je geen freeloader meer kunt vinden kun je altijd nog een action replay halen.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:09

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Even ter informatie: bij alle Nintendo game boys (classic/pocket/color/advance/SP) heb je dit probleem niet, die kunnen gewoon alle spellen uit ieder land spelen, bij alle moderne spelcomputers voor de televisie wel.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Dit is een vraag, dus iets voor Spielerij - Problemen & Vragen :)

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op 03 augustus 2004 @ 11:49:
Even ter informatie: bij alle Nintendo game boys (classic/pocket/color/advance/SP) heb je dit probleem niet, die kunnen gewoon alle spellen uit ieder land spelen, bij alle moderne spelcomputers voor de televisie wel.
Ja daarom, dit doen we al jaren spellen uit amerika laten komen voor op gameboy colour en Advance. Dit ging altijd goed dus we hebben niet echt gekeken of het zou lukken op gamecube.
En toen kwamen we erachter dat het niet werkte.
Maar ik ga morgen kijken in Mediamarkt Amsterdam als we naar opendag ajax gaan.
Dus ik laat nog wel weten of het gelukt is

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broertje heeft de freeloader gekocht en..
bedankt mensen!! het werkte.
Pagina: 1