Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11 11:58
Hey,

Ik ben opzoek naar deze modem, wordt gebruikt bij Casema en Chello. Nou heb ik op Ebay al gekeken en kan ik alleen de SB4200 en de SB4200i vinden. :(

Het probleem is dat de SB4200 alleen voor DOCSIS is en niet voor EuroDOCSIS, over de SB4200i kan ik weinig tot geen info vinden, behalve dat hij waarschijnlijk ook DOCSIS is. :S Weet dat hij in Portugal gebruikt wordt.

Ik heb zo'n modem nodig, kan iemand mij vertellen waar ik deze voor een redelijke prijs kan kopen, nieuw of 2e hands. En ook misschien of er daadwerkelijk fysieke verschillen zijn tussen de SB4200E en de SB4200 behalve alleen de firmware. :D

Alvast bedankt :)

• dôh
^schop^

Is er dan echt niemand die een ideetje voor mij heeft? :?

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:12

lordsnow

I know nothing

Anders ga je voor de SB5100 variant. (Tenzij Chello/Casema die echt niet ondersteunen?)

[ Voor 42% gewijzigd door lordsnow op 04-08-2004 23:58 ]

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

hier

hier

en

hier

maar volgens mij zijn dat allemaal dezelfde :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

4100 en 4200 zijn de oudere modems van chello, deze worden al niet meer door ze geleverd. Nu leveren ze standaard de 5100....dat geen optie dan?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Firmware verschillen worden waarschijnlijk toch opgeheven aangezien je die ook via het netwerk kan updated (providers gebruiken dit oa om op afstand in je modem te knutselen).

Zolang er maar connectie gemaakt kan worden (frequentie instellingen etc).

Waarom heb je zo'n modem nodig? Die zitten gewoon in je aansluitpakket die je bij je provider kunt halen hoor :?

• dôh
Die Franse site ben ik heel blij mee! Nu alleen even kijken of ze die ook naar Nederland versturen.

De 5100 die wordt volgens mij niet ondersteunt door het Casema netwerk, en daar gaat het mij voornamelijk om omdat hier het Casema netwerk is.

Maargoed ik sta nog steeds open voor suggesties en kijk ondertussen even op de Franse site! :)
Pagina: 1