[DiNovo] Mediapad remote functies

Pagina: 1
Acties:

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-05 11:29
Hallo,

Ik heb nu thuis het volgende:

Ik heb een draadloos audio/video setje van m'n pc boven naar m'n tv beneden. Op de pc draai ik Meedio (echt top!). Nou bedien ik Meedio beneden met m'n Mediapad van Logitech. Alles werkt echt perfect, maar.....

Ik moet nog steeds zelf m'n pc boven aanzetten... Weet iemand ergens scripts e.d. voor de Mediapad of hoe ik een toets kan toewijzen die de pc aan/uit zet?

Thanks!

we only make way for the man who boldly pushes past us

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Probeer eens in je bios aan te zetten dat USB apparaten je PC kunnen inschakelen. Uitzetten moet niet zo'n probleem zijn, daarvoor is volgens mij wel een programmaatje te vinden dat een bepaalde toetsencombinatie op je Mediapad herkent en daarna de PC afsluit.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

computer afsluiten kan standaard al met dat ding...

via de close toets of de windows toets op je mediapad

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:03

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

aanzetten zal draadloos niet lukken, volgens mij. De ontvanger van je keyboard krijgt pas genoeg stroom als de pc aan staat en kan dus niet iets ontvangen als de pc nog uit staat. misschien werkt het in standby wel maar dat betwijfel ik.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

zelf geen dinovo?

Dinovo wordt namelijk keurig met een adapter geleverd dus het lijkt me bs dat hij niet genoeg stroom krijgt want dat krijgt ie van de adapter...

Verwijderd

Je kan vaak in bios of met jumper instellen dat je 5v blijft houden op je usb poorten
daar dat een pc voeding gedeeltelijk aanblijft altijd
de vsb lijnen
Pagina: 1