Webhosting stilzwijgend verlengd?

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb nu (net) 11 maand een hosting pakket, deze heb ik vorige week (de 28e) getracht op te zeggen en te verhuizen naar een nieuwe webhoster.

Ik kreeg helaas dit mailtje:
Wij hebben u opzegging ontvangen en tevens een verhuis verzoek van uw nieuwe
provider. Dit request hebben wij geweigerd daar wij een opzeg termijn hebben van 2
maanden en niet van 1 maand. Conform onze administratie is er niet op tijd opgezegd
en zal de periode conform onze algemene voorwaarden automatisch verlengd worden.
Ik ben maar liefst 8 dagen te laat met het opzeggen, volgens hun voorwaarden. Deze voorwaarden heb ik echter thuis nooit gekregen van hun, waarschijnlijk zullen die wel verschenen zijn bij het registreren van het domein een jaartje geleden.
Echter als ik goed hun voorwaarden doorlees staat er hetvolgende:

1. Een overeenkomst komt tot stand op de dag dat aan de volgende voorwaarden is voldaan: het offerte- of bestelformulier is, online via het www cq per fax en/of per reguliere post, ingevuld en ondertekend door opdrachtgever, ontvangen en geaccepteerd door WebHostSolutions ; bij de huur van een domein dienen tevens de entreebijdrage, de eerste maand/3maandelijks of jaarvergoeding en de overige overeengekomen vergoedingen te zijn bijgeschreven op de financiële rekening van WebHostSolutions.

Is overeenkomst nu pas tot stand gekomen na het betalen van de overeengekomen vergoedingen?
Ik heb 30-9 vorig jaar opdracht tot betaling gegeven, dus dat zou nog voor de 2 maand opzegtermijn zijn.

Ik baal hier nogal van, aangezien ik mijn nieuwe hosting ook al betaald heb enzo. Tevens snap ik niet dat een webhoster die een heleboel klanten van mond-op-mond reclame moet hebben (kheb eind vorig jaar maar liefst 6 klanten bij hun aangebracht nog).

iRacing Profiel

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-01 10:48
Ten eerste inderdaad niet slim van die host, ten tweede niet conform zijn eigen A.V.

Uit het stukje voorwaarden valt inderdaad op te maken dat de overeenkomst pas tot stand is gekomen op het moment dat de genoemde vergoedingen betaald zijn, dus dat is op 30-9 geweest.

• Luckeh
  • Niet online
Ik heb ze een mail gestuurd en aangeduid op het betreffende paraaf, ik kreeg het volgende reply:

Geachte heer Gerrijts ,

De account gegevens zijn u verzonden op :

----- Original Message -----
From: xxx
To:xxx
Sent: Friday, 29 August, 2003 02:05 PM
Subject: luckeh.com

U opzegging is een maand te laat..

Daarnaast staan onze algemene voorwaarden duidelijk op de site. Punt 5 Duur
en beeindiging

5. Duur en beëindiging

1. De overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd met een minimum
termijn van 12 maanden en zal stilzwijgend worden verlengd voor een zelfde
periode, tenzij anders schriftelijk overeengekomen met inachtneming van
artikel 5.2, cq er aanleiding bestaat om de overeenkomst op te zeggen e.e.a
ter beoordeling van WebHostSolutions.

2. De overeenkomst kan uitsluitend tegen het einde van een kalendermaand en
na het verstrijken van de minimumduur schriftelijk (aangetekend) worden
opgezegd, met inachtneming van een opzegtermijn van twee maanden.

Wij hanteren niks anders dan de normale omgangs voorwaarden, zoals die voor
iedere klant gelden. De vraag die bij mij opkomt is waarom u wilt verhuizen
als u tevreden bent. Mocht het de prijs zijn, dan kunnen we daar gerust over
praten. De servers en de werking van de servers zal het niet zijn,. daar
onze servers bij dutchwebhosting staan!.

Wilt u dezelfde prijzen als hun, dan willen wij daar best in mee gaan. Mocht
het iets anders zijn, laat het ons weten. Wij zijn geen boemannen en er valt
met ons echt wel te praten.

Ik ben dus het bokje nu waarschijnlijk :/

iRacing Profiel

Verwijderd

Waarom wil je overstappen?
Blijkbaar hebben ze er wel wat voor over om jou als klant te houden ..

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

De vraag die bij mij opkomt is waarom u wilt verhuizen
als u tevreden bent. Mocht het de prijs zijn, dan kunnen we daar gerust over
praten. De servers en de werking van de servers zal het niet zijn,. daar
onze servers bij dutchwebhosting staan!.

Wilt u dezelfde prijzen als hun, dan willen wij daar best in mee gaan. Mocht
het iets anders zijn, laat het ons weten. Wij zijn geen boemannen en er valt
met ons echt wel te praten.
Lijkt me glashelder. Ze zien jouw probleem ook wel in, en bieden je andere alternatieven .. maar wel bij hun.
Wat kan je regelen met je nieuwe hoster wbt vroegtijdig opzeggen?
(Wat ik overigens frapant vindt, is dat je die ook al betaald hebt zonder dat je zeker wist dat je de huidige host zo op kon zeggen.)
IceStorm schreef op 03 augustus 2004 @ 12:23:
Of het slim is van je hoster is een tweede. Ik vind het verder erg raar dat ze achteraf gaan zeggen dat de prijs naar beneden kan en dat ze 'geen boemannen' zijn.
Geef me één reden waarom die hoster eerder aan zou geven dat de prijs omlaag kan?
- Dat komt nu juist goed uit voor ze, dat ze de prijs nu naar beneden kunnen gooien en/of meer opties geven om de klant te behouden
- Lucky zit zometeen in zijn tweede contractsjaar, en afhankelijk van het type contract kan dan van prijs geswitched worden. (kan eigenlijk altijd wel, maar sommige bedrijven blijven lekker aan het 'eerste contractsjaar' vasthouden.)

[ Voor 36% gewijzigd door r0b op 03-08-2004 12:28 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja het is balen voor je maar je hebt gewoon pech ben ik bang. Het stukje in de voorwaarden over het betalen heeft geen betrekking op de tot stand koming van de overeenkomst.

Of het slim is van je hoster is een tweede. Ik vind het verder erg raar dat ze achteraf gaan zeggen dat de prijs naar beneden kan en dat ze 'geen boemannen' zijn.

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:53
5. Duur en beëindiging
~~~~
5. Onverminderd het bepaalde in artikel 14 heeft WebHostSolutions het recht de overeenkomst met onmiddellijke ingang en zonder rechterlijke tussenkomst te beëindigen indien:

• opdrachtgever oneigenlijk gebruik maakt van Internet;

• opdrachtgever informatie verspreidt die in strijd is met (inter)nationale wet- en regelgeving;

• opdrachtgever informatie verspreidt die in strijd is met de algemeen aanvaarde normen en waarden;

• opdrachtgever informatie verspreidt die discriminerend is ten aanzien van uiterlijk, ras, religie, geslacht, cultuur, afkomst of anderszins kwetsend genoemd kan worden, ook is het niet toegestaan om z.g. adultpages/MP3/warez pagina's en of doorlinken te plaatsen die in strijd zijn met de wetgeving in het land waar de servers zijn geplaatst cq in strijd is met (inter)nationale wet- en regelgeving en/of in strijd is met de voorwaarden van WebHostSolutions.
lucky share wat mp3's enzo dan ben je meteen van dat contract af.. maar of je dan dat jaar nog moet betalen.. hmmz jah dat weet ik niet :(

[ Voor 6% gewijzigd door Pascal op 03-08-2004 12:41 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Evilman schreef op 03 augustus 2004 @ 12:35:
lucky share wat mp3's enzo dan ben je meteen van dat contract af.. maar of je dan dat jaar nog moet betalen.. hmmz jah dat weet ik niet :(
Ik wel, zonder de voorwaarden te lezen durf ik mijn hand er voor in het vuur te steken dat je dan naar je geld kunt fluiten :) (ook niet zo heel gek natuurlijk).

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12-2025
Probeer in iedergeval te downgraden bij een van de twee hosters of allebei, en verdeel je website(s) over twee webhosters. Zo betaal je misschien wel iets meer, maar heb je wel een mirror voor je site :+

Overigens laat de hoster waar je weg wilt, wel weten dat hij het probleem snapt, maar kan hij omdat er eenmaal regels zijn gesteld niet jouw toch de overeenkomst laten stoppen. Als hij het bij jou doet, zou hij het ook bij andere mensen moeten doen.

Je gaf aan dat je niet de AV hebt gehad, maar het staat waarschijnlijk wel op de site van de hoster, die je had kunnen bekijken.

Als je nu in geldproblemen komt doordat je ze alletwee moet gaan betalen, kan je dat aandragen bij je huidige hoster. Maar wat ik niet snap is dat als je nog een maand te gaan hebt, en nog niet opgezegt hebt, al een nieuwe host neemt.

In iedergeval succes, en je hoster is de kwaadste niet, dus er zal wel een redelijke oplossing zijn. Misschien dat je een maand neemt, en niet een heel jaar.

Verwijderd

Het lijkt me duidelijk. De algemene voorwaarden zijn duidelijk en redelijk. Ze staan op de site dus je kan niet zeggen dat je ze niet gezien hebt. Volgens mij heb je pech en ben je gewoon te laat.
IceStorm schreef op 03 augustus 2004 @ 12:23:
Ik vind het verder erg raar dat ze achteraf gaan zeggen dat de prijs naar beneden kan en dat ze 'geen boemannen' zijn.
Deze reply van de hoster is een antwoord op het mailtje van Lucky. We weten echter niet wat Lucky geschreven heeft. Als Lucky zijn eigen emailtje ook nog even post dan wordt het misschien duidelijke waarom ze de term "boeman" gebruiken.

Verder lijken het me zeer redelijke mensen daar bij WebHostSolutions. Ze willen gewoon even weten waarom je weg wil en zijn bereid je tegemoet te komen. Hulde!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 12:59 ]

Verwijderd

Is het wel te rechtvaardige dat je voor een jaar moet betalen? Waarom niet voor 2 maanden?

Algemene Voorwaarden MOETEN redelijk zijn, vraag dus waarom je een heel jaar moet verlengen en niet bv 2 maanden. Als ze niet al kosten hebben gemaakt voor een heel jaar is dit NIET redelijk.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 12:58:
Is het wel te rechtvaardige dat je voor een jaar moet betalen? Waarom niet voor 2 maanden?

Algemene Voorwaarden MOETEN redelijk zijn, vraag dus waarom je een heel jaar moet verlengen en niet bv 2 maanden. Als ze niet al kosten hebben gemaakt voor een heel jaar is dit NIET redelijk.
Dat is redelijk. Het gaat waarschijnlijk niet over tienduizenden euro's.

🌞🍃

• Luckeh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 12:55:
Deze reply van de hoster is een antwoord op het mailtje van Lucky. We weten echter niet wat Lucky geschreven heeft. Als Lucky zijn eigen emailtje ook nog even post dan wordt het misschien duidelijke waarom ze de term "boeman" gebruiken.
Dit is mijn originele mail, had hem er wel bij moeten zetten eigenlijks :)

Hallo,

Met enige onsteltenis heb ik kennisgenomen van uw mail.
Ik heb tot op heden met veel tevredenheid gebruikt gemaakt van uw
service en heb uw diensten bij een groot aantal kennissen aanbevolen.
Ik was niet goed op de hoogte van uw algemene voorwaarden, ik heb in
mijn eigen administratie gekeken, maar daar ben ik uw voorwaarden niet
aangetroffen. Een blik op de algemene voorwaarden op uw website gaf
mij ook geen uitsluitsel daar ik het volgende paraaf aantrof:

Een overeenkomst komt tot stand op de dag dat aan de volgende
voorwaarden is voldaan: het offerte- of bestelformulier is, online via
het www cq per fax en/of per reguliere post, ingevuld en ondertekend
door opdrachtgever, ontvangen en geaccepteerd door WebHostSolutions ;
bij de huur van een domein dienen tevens de entreebijdrage, de eerste
maand/3maandelijks of jaarvergoeding en de overige overeengekomen
vergoedingen te zijn bijgeschreven op de financiële rekening van
WebHostSolutions.

Mijn adminstratie wijst uit dat ik 30-9 opdracht tot betaling heb
gegeven, hetgeen de fax met mijn opzegging (verstuurd 27-7) voor de 2
maand opzegtermijn valt.
Ik zou graag zien dat u de opzegging alsnog accepteerd en meewerkt aan
de verhuizing.

iRacing Profiel

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Als de de algemene voorwaarden niet goed hebben toegepast op het sluiten van de overeenkomst, valt daar misschien wel iets aan te peuteren. Dan moet je natuurlijk wel een berg briefjes gaan schrijven en je poot stijf houden.

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-01 10:48
In hun eigen A.V. staat dat de overeenkomst tot stand komt op het moment dat zij je geld op hun rekening hebben staan. Aangezien je op 30 september betaald hebt, zal het waarschijnlijk zelfs pas op 1 oktober op hun rekening gestaan hebben en is toen pas de overeenkomst tot stand gekomen.

Je hebt mijns inziens netjes op tijd opgezegd en ze begrijpen naar mijn idee hun eigen A.V. niet goed :)

• Luckeh
  • Niet online
T_E_O schreef op 03 augustus 2004 @ 13:26:
In hun eigen A.V. staat dat de overeenkomst tot stand komt op het moment dat zij je geld op hun rekening hebben staan. Aangezien je op 30 september betaald hebt, zal het waarschijnlijk zelfs pas op 1 oktober op hun rekening gestaan hebben en is toen pas de overeenkomst tot stand gekomen.

Je hebt mijns inziens netjes op tijd opgezegd en ze begrijpen naar mijn idee hun eigen A.V. niet goed :)
Maar het schijnt dus dat de 2e gedeelte van die regel niet van toepassing is op de eigenlijke overeenkomst..

iRacing Profiel

• justice strike
  • Laatst online: 09-02 15:49
volgens mij mag je per wet een contract stilzwijgend verlengen met een periode van een maand. Een periode van een jaar zou dus tegen de wet zijn en daarbij zou de av ongeldig zijn.

Volgens mij is dit waarom adsl en kabelboeren geen stilzwijgende verlengin van een jaar aanhouden.

(moet natuurlijk wel uitgezocht worden :)

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Een jaar is juist precies de grens die de zwarte lijst stelt. Dat betekent geenszins dat in alle gevallen een verlenging met een jaar wel redelijk zou zijn. Zeker met een ijzeren opzegtermijn van 3 maanden tegen het einde van een dergelijk jaar vormt een flinke verdere verzwaring van de positie van de klant. Ik ben van mening dat dit niet redelijk is (bij veel meer situaties: ADSL abonnementen, telefoonabo's die uit de 'terugverdien-fase' zijn etc.). Echter, gelijk (denken te) hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen.

• Luckeh
  • Niet online
Op mijn mail:
De reden waarom ik wil opzeggen:
Ik maak op het webmail na, geen gebruik van de website. Ik kan zelfs niet
eens herinneren waarneer ik er voor het laatst op gekeken heb :)
Mijn initiele plan was het opzeggen van het domein, echter ik wou mijn
domein-registratie wel graag houden. Via een kennis kan ik voor 38euro per
jaar mijn complete hosting behouden (is overigens gewoon een commercieel
bedrijf, *censuur*), dit scheelt mij 120 euro op jaarbasis. Ik zit
financieel niet echt gunstig en had ook geen rekening gehouden met dit
bedrag.

Is het misschien mogelijk om ipv. een jaar te verlengen met 1 of 2 maanden
te verlengen?
Ik kreeg daarop de volgende mail terug:
Beste,

Ik kan het volgende voorstel doen. We zetten het pakket terug naar een mail
& present pakket, aangezien u dan daar ruim voldoende aan heeft. Rekening
houden met het feit dat de factuur voor de verlenging al klaar ligt en om u
toch tegemoet te komen.

Dit brengt de volgende kosten met zich mee.

Mail & present pakket 35 euro per jaar
Verlenging domeinnaam ( wat reeds al doorgevoerd is ) 16 euro per jaar
Prijzen ex btw.

vriendelijke groeten,

Dat is dus 60euro inclusief btw. Scheelt al heel wat t.o.v. de 155euro die ik anders zou moeten betalen.

*edit*
Betekend dit nu ook dat ik in dat jaar (zou ik dat willen) niet zou kunnen overstappen?

[ Voor 5% gewijzigd door Luckeh op 03-08-2004 14:02 ]

iRacing Profiel

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De betaling kwam rond 1 oktober binnen, dus toen ging het abonnement pas in. Dat staat ook in de algemene voorwaarden, want dat is zodra de vergoedingen zijn bijgeschreven. Zij hebben de accountgegevens te vroeg verstuurd, en dat is hun fout. Jij hebt netjes 2 maanden vantevoren opgezegd.

Als zij de algemen voorwaarden zo streng hanteren als dat ze nu bij jou doen, hadden ze dat met het versturen van de accountgegevens ook moeten doen. En dan had je nu ook niet een goedkoper abonnement kunnen krijgen.

[ Voor 28% gewijzigd door GlowMouse op 03-08-2004 14:12 ]

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-02 21:48

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik kan absoluut niet zeggen dat je onredelijk behandelen. Eerlijk = eerlijk, ik vind het keurig. 'Gooi nooit geen oude schoenen weg...' moet je zeker niet opvatten als het om overeemkomsten gaan. Ach, van je fouten kan je ook weer leren ;)

/dev/null

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 17:55

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

nooit geen = altijd....

Proffesioneel Platzak

• ^Ripper
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-07-2025
Ik vind dit zelf erg netjes van de hosting provider hoe ze dit met je proberen op te lossen.
Feit is dat je te laat bent met opzeggen (heb ik ook gehad met onzichtbare verlening)
Toch proberen ze je te helpen naar en oplossing te zoeken.

Dus gewoon dat webpresence pakket/domein nemen.
Dit scheelt je iig veel geld.
Over het upgraden van een pakket.
Bij mijn hosting provider kun je altijd upgraden.
De kosten worden dan gewoon verrekend met hoeveel maanden je nog hosting hebt.
Downgraden gaat dan weer niet en kan alleen bij de verlenging van het volgende hostingsjaar.

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02 17:26
Da's een hele nette aanbieding van ze. Overstappen/verhuizen van je domeinnaam kan natuurlijk altijd, maar dat ontslaat je niet van je betalingsverplichtingen. Het is mogelijk dat ze administratieve kosten in rekening brengen voor de verhuizing, overigens, ga dat van tevoren even na.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Luckeh
  • Niet online
Ik ben akkoord gegaan met hun laatste aanbieding, kost mij nu ongeveer 60euro (alleen mail). Beter als de 154euro iig :)

iRacing Profiel

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zoals heel vaak gezegt al ben ik van mening dat je inderdaad gewoon telaat bent. Ik heb dit probleem van "ik heb de voorwaarden niet gezien" opgelost door op elke factuur achterop nogmaals de voorwaarden te zetten, zo dat ze altijd bij de factuur de voorwaarden bij de hand hebben.

Maar inderdaad als ze ook op de website staan, en toen je het contract moest tekenen, dan heeft de webhoster helaas gelijk...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Luckeh
  • Niet online
Het hele gedoe krijgt nog een leuk staartje,

De "oude webhost" blocked dus de emails van de "nieuwe webhost" :(

Ik heb dus een extra domein geregistreerd (immers, de nieuwe webhost was ook al betaald) en daarbij het email van m'n huidig domein gebruikt. Nu blijkt dus na enig onderzoek dat geen enkele mail van de nieuwe webhost (*@xxxxx.com) aan te komen op mijn email account.
Voor zover ik weet heb ik geen enkele vorm van spamfilter en komen de andere mailtjes gewoon prima aan...

Kan een webhost zomaar de email van een andere webhost blokeren ?

[ Voor 3% gewijzigd door Luckeh op 12-08-2004 10:23 ]

iRacing Profiel

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lucky schreef op 12 augustus 2004 @ 10:21:
Het hele gedoe krijgt nog een leuk staartje,

De "oude webhost" blocked dus de emails van de "nieuwe webhost" :(

Ik heb dus een extra domein geregistreerd (immers, de nieuwe webhost was ook al betaald) en daarbij het email van m'n huidig domein gebruikt. Nu blijkt dus na enig onderzoek dat geen enkele mail van de nieuwe webhost (*@xxxxx.com) aan te komen op mijn email account.
Voor zover ik weet heb ik geen enkele vorm van spamfilter en komen de andere mailtjes gewoon prima aan...

Kan een webhost zomaar de email van een andere webhost blokeren ?
Ja dat zou eventueel kunnen, dat is een simpel regeltje als deny relay ofzo... Dat zou kunnen, maar denk je echt dat het bedrijf zo is om zo iets te doen? zou wel erg kinderachtig zijn in mijn ogen. Geen mis configuratie bij jezelf ofzo?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Word dat maandelijk afgeschreven? Zo ja, ga naar je bank en zeg dat dat niet meer automatisch mag worden afgeschreven, en leg je het verhaal uit!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 21:08
heb het zelfde probleem hier, ook te laat met opzeggen, maar mag gelukkig downgraden voor een eenmalige vergoeding...

/dev/null

• Luckeh
  • Niet online
DAMAGE schreef op 12 augustus 2004 @ 14:42:
[...]
Ja dat zou eventueel kunnen, dat is een simpel regeltje als deny relay ofzo... Dat zou kunnen, maar denk je echt dat het bedrijf zo is om zo iets te doen? zou wel erg kinderachtig zijn in mijn ogen. Geen mis configuratie bij jezelf ofzo?
Nee, ik kan niets instellen, doe mijn mail altijd via webmail (squirremail)....

iRacing Profiel

• Ghandi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-02 18:56
Lucky schreef op 13 augustus 2004 @ 09:02:
[...]

Nee, ik kan niets instellen, doe mijn mail altijd via webmail (squirremail)....
Als je nieuwe webhost bijvoorbeeld in spamcop staat, mag je oude webhost je mail weigeren. Het kan ook een misconfiguratie zijn, omdat het 'vorige' domein nog niet is verwijderd bij je nieuwe host. Dan komt je mail namelijk wel aan, maar op een account dat je niet kan lezen.

Als je host regelmatig in spamcop staat ... is gratis domeinhosting nog te duur (waarmee ik niet wil zeggen dat het de beste ook niet overkomt).
Pagina: 1