Ik heb me vanmorgen doom 3 geinstalleerd en verschillende instellingen geprobeerd. Ik weet dat het een erg zware game is. Nu heb ik als instellingen.
Doom III settings:
1024x768 - Ultra High Setting
Video settings:
Antialiasing setting : 4x
Anisotropic filtering : 16x
Image settings: High Quality
Ik weet dat er aangegeven wordt dat de ultra settings van doom 3 alleen aanbevolen zijn voor 512mb videokaarten maar ik heb dus deze settings.
De game draait vloeiend, alleen bij sommige stukjes als je een door opent blijft het beeld even hangen. Ook bij sommige tussenfilmpjes (het laden voor dat het tussenfilmpje begint zeg maar) duurt rond de 3 tot 5 seconden. Na dat laden draait het tussenfilmpje vloeiend. Ik heb 1 gig intern. Is dit inmens laden van textures te verhelpen met meer geheugen?
Doom III settings:
1024x768 - Ultra High Setting
Video settings:
Antialiasing setting : 4x
Anisotropic filtering : 16x
Image settings: High Quality
Ik weet dat er aangegeven wordt dat de ultra settings van doom 3 alleen aanbevolen zijn voor 512mb videokaarten maar ik heb dus deze settings.
De game draait vloeiend, alleen bij sommige stukjes als je een door opent blijft het beeld even hangen. Ook bij sommige tussenfilmpjes (het laden voor dat het tussenfilmpje begint zeg maar) duurt rond de 3 tot 5 seconden. Na dat laden draait het tussenfilmpje vloeiend. Ik heb 1 gig intern. Is dit inmens laden van textures te verhelpen met meer geheugen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 06:14 ]