Ik heb me de afgelopen twee uur mottig gezocht naar het kabelschema van een Philips cd wisselaar voor in de auto (model nummer 22RC026/50B). Bij Philips waren er geen documenten over dit product te vinden (is Philips trouwens helemaal gestopt met car audio?) en google-en leverde alleen sites op waar je hele CD-Roms met manuals moet kopen of sites die niet bepaald subtiel vragen om je creditcard info...
Even voor de duidelijkheid, ik ben dus opzoek naar een schema waarin staat waarvoor de pinnen in de (DIN-achtige) stekker van de wisselaar precies dienen.
Voor het geval dat iemand zich afvraagt waarvoor het nodig is, ik ben aan het proberen uit te vissen welke van de kabels/pinnen gebruikt worden voor de line-in van wisselaar naar de autoradio zodat ik hier met wat knutselwerk een laptopje op aan kan sluiten.
Heeft iemand iets dergelijks nog liggen? Alvast bedankt voor de moeite.
Even voor de duidelijkheid, ik ben dus opzoek naar een schema waarin staat waarvoor de pinnen in de (DIN-achtige) stekker van de wisselaar precies dienen.
Voor het geval dat iemand zich afvraagt waarvoor het nodig is, ik ben aan het proberen uit te vissen welke van de kabels/pinnen gebruikt worden voor de line-in van wisselaar naar de autoradio zodat ik hier met wat knutselwerk een laptopje op aan kan sluiten.
Heeft iemand iets dergelijks nog liggen? Alvast bedankt voor de moeite.